Service & Support - APC Schneider Electric CPCS Cooling Preventive Maintenance Service Semi-Annual Maintenance Visits - WSPMV5X8-AX-22
Varenummer: 3064741
WSPMV5X8-AX-22

APC Schneider Electric CPCS Cooling Preventive Maintenance Service Semi-Annual Maintenance Visits

Teknisk kundestøtte, inspeksjon, 1 hendelse, på stedet, 8x5, for P/N: ACRC500, ACRC501, ACRC502, ACRC600, ACRC600P, ACRC601, ACRC601P, ACRC602, ACRC602P

27 962,00 kr 22 369,60 kr eksl. mva
Gratis frakt (privatkunde)
Bestillingsvare, leveringstiden kan ikke opplyses.
proshop-xmas-gran proshop-xmas-gran

UTVIDET JULERETURRETT FRAM TIL 31. JANUAR 2025

Proshop tilbyr utvidet Juleretur til privatkunder på ordre kjøpt i perioden 1. november til 23. desember 2024. Les betingelsene her.

In order to keep your APC systems running at maximum efficiency, it is imperative that Preventive Maintenance be performed on a regular basis. APC service policy is to prevent problems before they occur. Advance power and air systems contain components and parts that will wear out over time. Proper care and regular maintenance will help you avoid unnecessary downtime, saving you time and money. To be sure your system is receiving the care it needs, you need specially trained staff, who are familiar with the inner workings of the APC products. APC Preventive Maintenance services give your system the level of service it needs and you the peace of mind you deserve.This support covers NetworkAIR CW 28-87 kW.

Produsent
Varenummer
3064741
Model
WSPMV5X8-AX-22
Til produsentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
Schneider Electric CPCS Cooling Preventive Maintenance Service Semi-Annual Maintenance Visits - teknisk kundestøtte - 1 hendelse - på stedet
Type
Teknisk kundestøtte
Service Inkludert
Inspeksjon
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
1 hendelse
Servicetilgjengelighet
8 timer pr. dag / 5 dager i uken
Designet for
P/N: ACRC103, ACRC500, ACRC501, ACRC502, ACRC600, ACRC600P, ACRC601, ACRC601P, ACRC602, ACRC602P, ACRP500, ACRP501, ACRP502, FM40A-CKA-ESD-FOLKS

Generelt

Service Inkludert
Inspeksjon
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
1 hendelse
Servicetilgjengelighet
8 timer pr. dag / 5 dager i uken

Detaljer

Service og støtte
Teknisk støtte - inspeksjon - på stedet - tilgjengelighet 8 timer pr. dag / Mandag-fredag - 2 hendelser per år
Teknisk støtte - arbeid - på stedet - 2 hendelser per år
Teknisk støtte - reiseutgiftsdekning - 2 hendelser per år

Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten. Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder. Enkelte tekster kan være autogenerert eller maskinoversatt, så derfor kan det forekomme tekster som virker misvisende.