HP E Proactive Care 24x7 Service
Utvidet serviceavtale, deler og arbeid, 3 år, på stedet, 24x7, responstid: 4 t, for ProLiant DL385 Gen10
64 741,00 kr
51 792,80 kr eksl. mva
Gratis frakt (privatkunde)
Bestillingsvare, leveringstiden kan ikke opplyses.
UTVIDET JULERETURRETT FRAM TIL 31. JANUAR 2025
Proshop tilbyr utvidet Juleretur til privatkunder på ordre kjøpt i perioden 1. november til 23. desember 2024. Les betingelsene her.
HPE Proactive Care Service (Proactive Care) tilbyr et integrert sett med reaktive og proaktive tjenester som er utformet for å hjelpe deg med å forbedre stabiliteten og driften av den konvergerte infrastrukturen for å oppnå bedre forretningsresultater. I et komplekst konvergert og virtualisert miljø er det mange komponenter som må fungere effektivt sammen. Proactive Care er spesielt utviklet for å støtte enheter i disse miljøene, og gir utvidet støtte for servere, operativsystemer, hypervisorer, lagring, SAN (Storage Area Network) og nettverk.Hvis det oppstår en servicehendelse, gir Proactive Care deg en forbedret samtaleopplevelse med tilgang til avanserte tekniske løsningsspesialister som håndterer saken fra start til slutt, med mål om å redusere påvirkningen på virksomheten din og samtidig hjelpe deg med å løse kritiske problemer raskere. HPE har forbedrede prosedyrer for hendelseshåndtering som skal gi rask løsning av komplekse hendelser. I tillegg er de tekniske løsningsspesialistene som gir Proactive Care-støtte, utstyrt med automatiseringsteknologier og verktøy som er utviklet for å redusere nedetid og øke produktiviteten.Skulle en hendelse inntreffe, inkluderer Proactive Care reparasjon av maskinvare på stedet hvis det er nødvendig for å løse problemet. Du kan velge mellom en rekke reaktive støttenivåer for maskinvare for å dekke dine forretnings- og driftsbehov.Proactive Care inkluderer analyse av fastvare- og programvareversjoner for enheter som støttes, og gir deg en liste med anbefalinger for å holde infrastrukturen som dekkes av Proactive Care på de anbefalte revisjonsnivåene. Du får regelmessig proaktiv skanning av enhetene som dekkes av Proactive Care, noe som kan hjelpe deg med å identifisere og løse konfigurasjonsproblemer.Proactive Care tilbyr også kvartalsvis hendelsesrapportering som skal hjelpe deg med å identifisere problemtrender og forhindre gjentatte problemer. HPE Proactive Care bruker HPE Remote Support-teknologi for å muliggjøre raskere levering av tjenester ved å samle inn tekniske konfigurasjons- og feildata. Du må kjøre den nyeste versjonen av HPE Remote Support-teknologien for å få fullt utbytte av denne støttetjenesten.
Produsent
Varenummer
2789739
Model
HC2M2E
Til produsentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
HPE Proactive Care 24x7 Service - utvidet serviceavtale - 3 år - på stedet
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
3 år
Svartid
4 timer
Servicetilgjengelighet
24 timer pr. dag / 7 dager pr. uke
Designet for
ProLiant DL385 Gen10, DL385 Gen10 Base, DL385 Gen10 Entry, DL385 Gen10 High-Performance, DL385 Gen10 Performance, DL385 Gen10 Solution
Generelt
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
3 år
Svartid
4 timer
Servicetilgjengelighet
24 timer pr. dag / 7 dager pr. uke
Detaljer
Service og støtte
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 3 år - på stedet - responstid: 4 t - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Oppdatering med nye utgaver - 3 år
Produktinfostøtte - netttilgang til kunnskapsbase - 3 år
Teknisk støtte - fjerndiagnose - 3 år
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 3 år - responstid: 2 t - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - webstøtte - 3 år
Oppdatering med nye utgaver - 3 år
Produktinfostøtte - netttilgang til kunnskapsbase - 3 år
Teknisk støtte - fjerndiagnose - 3 år
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 3 år - responstid: 2 t - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - webstøtte - 3 år
Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten. Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder. Enkelte tekster kan være autogenerert eller maskinoversatt, så derfor kan det forekomme tekster som virker misvisende.