HP E Proactive Care Call-To-Repair Service Post Warranty
Utvidet serviceavtale, deler og arbeid, 1 år, på stedet, 24x7, reparasjonstid: 6 timer, for ProLiant DL380 Gen9
58 165,00 kr
46 532,00 kr eksl. mva
Gratis frakt (privatkunde)
Bestillingsvare, leveringstiden kan ikke opplyses.
UTVIDET JULERETURRETT FRAM TIL 31. JANUAR 2025
Proshop tilbyr utvidet Juleretur til privatkunder på ordre kjøpt i perioden 1. november til 23. desember 2024. Les betingelsene her.
HPE Care Pack Support Plus Service provides comprehensive hardware & software services that increases the availability of your IT infrastructure.
Produsent
Varenummer
2881654
Model
H6KT3PE
Til produsentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
HPE Proactive Care Call-To-Repair Service Post Warranty - utvidet serviceavtale - 1 år - på stedet
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
1 år
Reparasjonstid
6 timer
Servicetilgjengelighet
24 timer pr. dag / 7 dager pr. uke
Designet for
ProLiant DL380 Gen9, DL380 Gen9 Base, DL380 Gen9 Entry, DL380 Gen9 High Performance, DL380 Gen9 Performance, DL380 Gen9 Scale-up SAP HANA Tailored Datacenter Integration Compute Block, DL380 Gen9 Special
Generelt
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
1 år
Reparasjonstid
6 timer
Servicetilgjengelighet
24 timer pr. dag / 7 dager pr. uke
Detaljer
Service og støtte
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 1 år - på stedet - reparasjonstid: 6 timer (avstand fra kundested - 80 km) - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 1 år - på stedet - reparasjonstid: 8 timer (avstand fra kundested - 160 km) - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 1 år - responstid: 2 t - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - fjerndiagnose - 1 år
Oppdatering med nye utgaver - 1 år
Produktinfostøtte - netttilgang til kunnskapsbase - 1 år
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 1 år - på stedet - reparasjonstid: 8 timer (avstand fra kundested - 160 km) - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 1 år - responstid: 2 t - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - fjerndiagnose - 1 år
Oppdatering med nye utgaver - 1 år
Produktinfostøtte - netttilgang til kunnskapsbase - 1 år
Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten. Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder. Enkelte tekster kan være autogenerert eller maskinoversatt, så derfor kan det forekomme tekster som virker misvisende.