Service & Support - HP Poly+ - extended service agreement - 3 years - shipment - P87950312
Varenummer: 3223931
P87950312

HP Poly+ - extended service agreement - 3 years - shipment

Utvidet serviceavtale, avansert maskinvarebytting, 3 år, forsendelse, responstid: NBD, for Poly ATA 400 Series 402

516,00 kr 412,80 kr eksl. mva
Rimeligste private frakt: 99,00 kr
Fjernlager, 3-6 dager til forsendelse
proshop-xmas-gran proshop-xmas-gran

UTVIDET JULERETURRETT FRAM TIL 31. JANUAR 2025

Proshop tilbyr utvidet Juleretur til privatkunder på ordre kjøpt i perioden 1. november til 23. desember 2024. Les betingelsene her.

Poly+ fra HP Inc. er en utvidet serviceavtale som er skreddersydd for dem som ønsker ekstra systemservice og support. Denne planen er utformet for å gi systemeiere utvidet dekning, minimere uventede reparasjonskostnader og sikre at systemene forblir i drift med minimal nedetid. Med direkte tilgang til HP Inc.s supportteam kan kundene forvente raske og effektive løsninger på eventuelle problemer som oppstår, slik at systemets ytelse opprettholdes på en effektiv måte. Poly+-serviceavtalen er en viktig investering for å opprettholde systemets pålitelighet og effektivitet over tid.

Produsent
Varenummer
3223931
Model
P87950312
Til produsentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
Poly+ - utvidet serviceavtale - 3 år - forsendelse
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Avansert maskinvarebytting
Plassering
Forsendelse
Full kontraktsperiode
3 år
Svartid
Neste forretningsdag
Designet for
Poly ATA 400 Series 402

Generelt

Service Inkludert
Avansert maskinvarebytting
Plassering
Forsendelse
Full kontraktsperiode
3 år
Svartid
Neste forretningsdag

Detaljer

Service og støtte
Utvidet serviceavtale - avansert maskinvarebytting - 3 år - forsendelse - responstid: NBD
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 3 år - responstid: 30 min - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsnivå 1
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 3 år - responstid: 1 t - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsnivå 2
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 3 år - responstid: 2 t - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsnivå 3
Teknisk støtte - rådgivning via e-post - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - webstøtte - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Oppdatering med nye utgaver - 3 år

Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten. Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder. Enkelte tekster kan være autogenerert eller maskinoversatt, så derfor kan det forekomme tekster som virker misvisende.