Brettspill & Puslespill - Competo KLASK Brettspill (nordisk+engelsk) - 6430031712827
Varenummer: 2803312

Competo KLASK Brettspill (nordisk+engelsk)

KLASK er et helt annerledes brettspill som styres og spilles via magneter. Spillet er hylende morsomt og kan få både små og store opp av stolen. 
Konkurrer om å score mot motstanderen ved å kontrollere klossen din med en magnet under brettet - men pass på at du ikke setter deg fast i hullet eller blir fanget av brettmagnetene!

Reglene er på engelsk og nordiske språk.

536,00 kr 428,80 kr eksl. mva
Rimeligste private frakt: 99,00 kr
Fjernlager, 3-6 dager til forsendelse
proshop-xmas-gran proshop-xmas-gran

UTVIDET JULERETURRETT FRAM TIL 31. JANUAR 2025

Proshop tilbyr utvidet Juleretur til privatkunder på ordre kjøpt i perioden 1. november til 23. desember 2024. Les betingelsene her.

Spillet er utformet som en bane med to dype hull som fungerer som mål i hver ende, og tre hindringer i midten av banen, som er hvite magneter som du helst ikke skal tiltrekke deg med din egen spiller. Din egen spiller er en svart magnet som du styrer ved å holde i en stor magnet under spillebrettet, som er koblet til toppen av magneten på spillebrettet. Målet med spillet er å spille den lille røde ballen rundt på banen med din egen spiller/magnet, forbi hindringer og motstandere og inn i deres mål.

Klask plasseres på et bord mellom spillerne. De tre hvite magnetbrikkene plasseres på hver sin hvite rute på spillebrettet. To mynter plasseres i punktbrettet overfor 0.
Hver spiller får en magnetisk spiller som består av to svarte deler. Den korte (tynne) delen plasseres over bakkenivå mens du spiller, og den lange (tykke) delen plasseres under, slik at de "fanger" hverandre. Ballen starter i utgangsposisjonen, og deretter styres den rundt ved hjelp av magnetiske spillere. Den yngste spilleren starter. 

Slik får du poeng:
- Hvis motstanderens hull fanger ballen.
- Hvis motstanderen får to hvite magneter festet til sin magnetiske brikke.
- Hvis motstanderens brikke faller ned i hullet på grunn av tiltrekning fra en annen magnet (KLASK).
- Hvis motstanderen mister sin magnetiske brikke.
- Hver gang noen får poeng, flytter de sin ett felt frem mot KLASK-feltet; den som først når KLASK, vinner.

Under spillingen:
- Hvis en eller flere av de hvite magnetene setter seg fast på noens spillebrikke under spillingen, fortsetter spillet til det er to som sitter fast, før et motstanderpoeng kan scores.
- Hvis ballen går ut over kanten, må den starte på nytt fra startposisjonen for den halvdelen den gikk ut fra.
- Hvis en eller flere av de hvite magnetene går av brettet under spillingen, fortsetter spillet.
- Hver gang det er scoret poeng, settes alle de tre hvite magnetene tilbake på de tilsvarende feltene; taperen starter ballen fra startposisjonen.

Spillet inkluderer:
- 1 spillebrett som måler 45 x 34 cm
- 2 magnetbrikker (en til hver spiller)
- 2 magnetiske spillere (en til hver spiller)
- 2 gule baller
- 4 hvite magneter
- Regler

Produsent
Varenummer
2803312
Model
6430031712827
Ean
6430031712827
Til produsentens hjemmeside

Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten. Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder. Enkelte tekster kan være autogenerert eller maskinoversatt, så derfor kan det forekomme tekster som virker misvisende.