Forsendelse og levering
• Det kan gå 24 timer før skanninger/oppdateringer er synlige på transportørens nettside.
• Hvis varen ikke er levert til estimert tid, vennligst kontakt transportøren eller vår kundesupport for nærmere informasjon.
• Ved skjult skade SKAL du reklamere til Proshops kundeservice senest 5 døgn etter mottak til vår e-post: [email protected], bilder av skaden og av emballasjen den ble levert i må følge denne e-posten.
Ved rapportering av godsskader er det veldig viktig at vi får fotodokumentasjon av skadene.
Se mer informasjon via guiden her: https://www.proshop.no/Fraktskade
Se mer informasjon via guiden her: https://www.proshop.no/Fraktskade
Proshop as
Lundevegen 29
NO-3800 Bø i Telemark
Norge
Fant du ikke det du lette etter?
Du er alltid velkommen til å kontakte oss for ytterligere spørsmål:
Send e-post til Proshop som privatkundeSend e-post
Ring oss på +47 35060606Ring oss
Send e-post til Proshop som bedriftSend e-post