Forsendelse og levering

Proshop kundenservice

• Du kan følge din pakke via Track & Trace-linken i ordrebekreftelsen

• Det kan gå 24 timer før skanninger/oppdateringer er synlige på transportørens nettside.

• Hvis varen ikke er levert til estimert tid, vennligst kontakt transportøren eller vår kundesupport for nærmere informasjon.

• Ved synlige skader på pakken SKAL du reklamere til Proshops kundeservice innenfor 24 timer etter mottak til vår e-post: [email protected]. Bilder av skaden og av emballasjen varen ble levert i, må følge denne e-posten.

• Ved skjult skade SKAL du reklamere til Proshops kundeservice senest 5 døgn etter mottak til vår e-post: [email protected], bilder av skaden og av emballasjen den ble levert i må følge denne e-posten.
 
Ved rapportering av godsskader er det veldig viktig at vi får fotodokumentasjon av skadene.
Se mer informasjon via guiden her: 
https://www.proshop.no/Fraktskade

• Du kan sjekke status på dine ordrer i ditt kundesenter. Du kan logge inn i ditt kundesenter ved å trykke på: ”Login” oppe i høyre hjørne (Har du glemt passordet ditt, trykk her.)

• Vi har dessverre ikke mulighet til dellevering av en ordre, men vi kan fjerne varen som har lang leveringstid. Du må da eventuelt legge inn en ny ordre på varen hvis du fortsatt ønsker denne.

• Ja, vi leverer MVA-fritt til både Svalbard og Jan Mayen.

• Ja, det kan du hvis du sender inn originalt, signert og stemplet utførselsskjema samt dine kontoopplysninger til vår adresse.

Proshop as
Lundevegen 29
NO-3800 Bø i Telemark
Norge

Fant du ikke det du lette etter?

Du er alltid velkommen til å kontakte oss for ytterligere spørsmål:

Send e-post til Proshop som privatkundeSend e-post
Ring oss på +47 35060606Ring oss
Send e-post til Proshop som bedriftSend e-post