Hjelp

Fraktskade Download

Veiledning:
Slik dokumenterer du en fraktskade

Kom ikke pakken din helskinnet fram? Det er vi lei oss for å høre. Her finner du en kort veiledning om hvordan du dokumenterer transportskaden.

Vanligvis finner vi en løsning på fraktskade-saker innen få dager. Avhengig av skadeomfanget, er løsningen vanligvis enten en erstatning av produktet, kreditering av kjøpesummen eller en reduksjon i prisen.

Send bildedokumentasjon av skaden

For at vi skal hjelpe deg best mulig, trenger vi fotodokumentasjon av skaden. Spesielt har vi bruk for bilder av:

  1. Hele den ytre emballasjen med synlige skader. Her trenger vi både bilder av: Fraktemballasjen og Produktemballasjen.
  2. Den indre innpakningen med synlige skader. Her trenger vi både bilder av: Fraktemballasjen og Produktemballasjen.
  3. Hele produktet med synlig skade.

Send oss bildene i en e-post

Bildedokumentasjonen må være i enten JPEG- eller JPG-format.

Vi anbefaler at du oppbevarer alt tilbehør og emballasje i tilfelle du skal sende produktet tilbake til oss.

Nedenfor kan du se eksempler på bildene vi trenger.

1. Bilder av hele den ytterste emballasjen, både frakt- og produktemballasje

2. Bilder av den innerste emballasjen, både frakt- og produktemballasje

3. Bilder av produktet

Fant du ikke det du lette etter?

Du er alltid velkommen til å kontakte oss for ytterligere spørsmål:

Send e-post til Proshop som privatkundeSend e-post
Ring oss på +47 35060606Ring oss
Send e-post til Proshop som bedriftSend e-post