Plus-Plus Pastel Learn to Build / 600 pcs
Plus-Plus Learn to build er en super pakke for deg som skal komme i gang med Plus-Plus.
En instruksjonsbok gir deg instruksjoner om hvordan du kan bygga både 2D-mosaikk og 3D-figurer.
Pakken inneholder 500 stk pastell brikker, 100 neonbrikker og 2 byggeplater.
Egner seg ikke for barn under 3 år.
373,00 kr
298,40 kr eksl. mva
Rimeligste private frakt: 99,00 kr
Bestillingsvare, 6-8 dager til forsendelse
UTVIDET JULERETURRETT FRAM TIL 31. JANUAR 2025
Proshop tilbyr utvidet Juleretur til privatkunder på ordre kjøpt i perioden 1. november til 23. desember 2024. Les betingelsene her.
Plus-Plus Lær å Bygge settet inneholder alt du trenger for å komme i gang med Plus-Plus. En guidebok gir trinnvise instruksjoner for å bygge flate mosaikker og 3D-kreasjoner - dyr, mennesker, bygninger og mer! Settet inkluderer 500 Pastellfargede brikker, 100 Neonfargede brikker, 2 Baseplater og en Guidebok.
Produsent
Varenummer
2989270
Model
5009
Ean
5710409102704
Til produsentens hjemmeside
Produkttype
Byggesett
Produktfarge
Flerfarget
Anbefalt alder (min)
5 år
Antall deler
600 stykker
Støttede lydeffekter
Nei
Foreslått kjønn
Gutt/Jente
Anbefalt aldersgruppe
Voksen og barn
Anbefalt alder (max)
12 år
Batterier kreves
Nei
Pakkebredde
319 mm
Pakkedybde
220 mm
Pakkehøyde
58 mm
Pakkevekt
570 g
Pakketype
Boks
Leketøyfigur(er) inkludert
Nei
Egenskaper
Produkttype
Byggesett
Produktfarge
Flerfarget
Anbefalt alder (min)
5 år
Antall deler
600 stykker
Støttede lydeffekter
Nei
Foreslått kjønn
Gutt/Jente
Anbefalt aldersgruppe
Voksen og barn
Anbefalt alder (max)
12 år
Energihåndtering
Batterier kreves
Nei
Vekt og dimensjoner
Pakkebredde
319 mm
Pakkedybde
220 mm
Pakkehøyde
58 mm
Pakkevekt
570 g
Pakketype
Boks
Emballasjeinnhold
Leketøyfigur(er) inkludert
Nei
Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten. Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder. Enkelte tekster kan være autogenerert eller maskinoversatt, så derfor kan det forekomme tekster som virker misvisende.