Lenovo SuSE Linux Enterprise Server with Live Patching
Standardabonnement (3 år) + Lenovo Standard Support, 1-2 sokler med et ubegrenset antall maskiner, for ThinkSystem SR250 V2; SR630 V2; SR645; SR650 V2; SR665; ST250 V2; ST50; ST50 V2; ST650 V2
66 427,00 kr
53 141,60 kr eksl. mva
Gratis frakt (privatkunde)
Bestillingsvare, leveringstiden kan ikke opplyses.
UTVIDET JULERETURRETT FRAM TIL 31. JANUAR 2025
Proshop tilbyr utvidet Juleretur til privatkunder på ordre kjøpt i perioden 1. november til 23. desember 2024. Les betingelsene her.
Konkurrer mer effektivt gjennom økt oppetid, bedre effektivitet og raskere innovasjon ved hjelp av SUSE Linux Enterprise Server, et allsidig serveroperativsystem for effektiv distribusjon av høytilgjengelige IT-tjenester i bedriftsklassen i blandede IT-miljøer med førsteklasses ytelse og redusert risiko.
Produsent
Varenummer
3030428
Model
7S0G0037WW
Til produsentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
SuSE Linux Enterprise Server with Live Patching - standardabonnement - 1-2 sokler med et ubegrenset antall maskiner
Operativsystem
SuSE Linux Enterprise Server with Live Patching
Produkttype
Standardabonnement - 3 år
Lisenstype
1-2 sokler med et ubegrenset antall maskiner
Buntet-støtte
Lenovo Standard Support
Service og støtte
Oppdatering med nye utgaver
Designet for
ThinkSystem SR250 7Y51; SR250 V2 7D7Q; SR530 7X08; SR590 7X99; SR630 7X02; SR630 V2 7Z71; SR645 7D2X; SR650 7X06; SR650 V2 7Z73; SR665 7D2V; ST250 7Y45; ST250 V2 7D8F; ST50 7Y48; ST50 V2 7D8J; ST550 7X10; ST650 V2 7Z74
Generelt
Operativsystem
SuSE Linux Enterprise Server with Live Patching
Produkttype
Standardabonnement - 3 år
Buntet-støtte
Lenovo Standard Support
Lisensiering
Lisenstype
1-2 sokler med et ubegrenset antall maskiner
Service og støtte
Type
Oppdatering med nye utgaver - 3 år
Rådgivning via telefon - 3 år - responstid: 2 timer - tilgjengelighet 12 timer pr. dag / Mandag-fredag - alvorlighetsnivå 1
Rådgivning via telefon - 3 år - responstid: 4 timer - tilgjengelighet 12 timer pr. dag / Mandag-fredag - alvorlighetsnivå 2
Rådgivning via telefon - 3 år - responstid: neste forretningsdag - tilgjengelighet 12 timer pr. dag / Mandag-fredag - alvorlighetsgrad 3/4
Webstøtte - 3 år
Rådgivning via telefon - 3 år - responstid: 2 timer - tilgjengelighet 12 timer pr. dag / Mandag-fredag - alvorlighetsnivå 1
Rådgivning via telefon - 3 år - responstid: 4 timer - tilgjengelighet 12 timer pr. dag / Mandag-fredag - alvorlighetsnivå 2
Rådgivning via telefon - 3 år - responstid: neste forretningsdag - tilgjengelighet 12 timer pr. dag / Mandag-fredag - alvorlighetsgrad 3/4
Webstøtte - 3 år
Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten. Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder. Enkelte tekster kan være autogenerert eller maskinoversatt, så derfor kan det forekomme tekster som virker misvisende.