Service & Support - Dell Upgrade from 1Y Basic Onsite to 3Y Premium Support - extended service agreement - 3 years - on-site - PN5L5_1OS3PR
Varenummer: 3307535

Dell Upgrade from 1Y Basic Onsite to 3Y Premium Support - extended service agreement - 3 years - on-site

Utvidet serviceavtale, deler og arbeid, 3 år, på stedet, 9x5, responstid: 1-2 forretningsdager, for Inspiron 14 5400 2-in-1, 5400 2-in-1, 5401, 5405, 5501, 5502, 5505

2 725,00 kr 2 180,00 kr eksl. mva
Gratis frakt (privatkunde)
Fjernlager, 3-5 dager til forsendelse
proshop-xmas-gran proshop-xmas-gran

UTVIDET JULERETURRETT FRAM TIL 31. JANUAR 2025

Proshop tilbyr utvidet Juleretur til privatkunder på ordre kjøpt i perioden 1. november til 23. desember 2024. Les betingelsene her.

Dell Premium Support provides remote technical support for hardware and software issue resolution through both online support and trained phone support specialists, 24x7 access to phone, chat, or online help.

Produsent
Varenummer
3307535
Model
PN5L5_1OS3PR
Til produsentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
Dell Upgrade from 1Y Basic Onsite to 3Y Premium Support - utvidet serviceavtale - 3 år - på stedet
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
3 år
Svartid
1-2 forretningsdager
Servicetilgjengelighet
9 timer pr. dag / 5 dager pr. uke
Designet for
Inspiron 14 5400 2-in-1, 5400 2-in-1, 5401, 5405, 5501, 5502, 5505

Generelt

Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
3 år
Svartid
1-2 forretningsdager
Servicetilgjengelighet
9 timer pr. dag / 5 dager pr. uke

Detaljer

Service og støtte
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 3 år - på stedet - responstid: 1-2 forretningsdager - tilgjengelighet 9 timer pr. dag (09.00 - 18.00) / Mandag-fredag
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - webstøtte - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - netttilgang til kunnskapsbase - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - fjerndiagnose - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - rådgivning via e-post - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag

Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten. Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder. Enkelte tekster kan være autogenerert eller maskinoversatt, så derfor kan det forekomme tekster som virker misvisende.