Service & Support - Dell Upgrade from 1Y Basic Onsite to 4Y Premium Support - extended service agreement - 4 years - on-site - PN3L3_1OS4PR
Varenummer: 3126116
PN3L3_1OS4PR
PN3L3_1OS4PR
PN3L3_1OS4PR

Dell Upgrade from 1Y Basic Onsite to 4Y Premium Support - extended service agreement - 4 years - on-site

Utvidet serviceavtale, deler og arbeid, 4 år, på stedet, 9x5, responstid: 1-2 forretningsdager, for Inspiron 3501, 3585, 3593, 3780, 3781, 3793

2 728,00 kr 2 182,40 kr eksl. mva
Gratis frakt (privatkunde)
Fjernlager, 3-5 dager til forsendelse
proshop-xmas-gran proshop-xmas-gran

UTVIDET JULERETURRETT
FRAM TIL 31. JANUAR 2025

Proshop tilbyr utvidet Juleretur til privatkunder på ordre kjøpt i perioden 1. november til 23. desember 2024. Les betingelsene her.

For å få levert varene dine før jul, må du bestille innen 17. desember kl. 14. Dette gjelder for postnummer 0 til 3999, varene må være på lager og leveres av PostNord. Bor du på et postnummer høyere enn 3999, må du bestille innen 16. desember kl. 14.

Hassle-free expert help. Anytime, anywhere. Count on real-fast, real-time, real-person support 24x7, by chat, phone and online. With Dell Premium Support, our dedicated team of experts provide hassle-free, personalized support with hardware and software issues. If we can't resolve your issue remotely, we come onsite to you for hardware repairs – at your home, school or work.*Availability and terms of Dell Services vary by region and by-product. Contact a sales representative for details.

Produsent
Varenummer
3126116
Model
PN3L3_1OS4PR
Til produsentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
Dell Upgrade from 1Y Basic Onsite to 4Y Premium Support - utvidet serviceavtale - 4 år - på stedet
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
4 år
Svartid
1-2 forretningsdager
Servicetilgjengelighet
9 timer pr. dag / 5 dager pr. uke
Designet for
Inspiron 15 3535, 3501, 3585, 3593, 3780, 3781, 3793

Generelt

Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
4 år
Svartid
1-2 forretningsdager
Servicetilgjengelighet
9 timer pr. dag / 5 dager pr. uke

Detaljer

Service og støtte
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 4 år - på stedet - responstid: 1-2 forretningsdager - tilgjengelighet 9 timer pr. dag (09.00 - 18.00) / Mandag-fredag
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 4 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - webstøtte - 4 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - netttilgang til kunnskapsbase - 4 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - fjerndiagnose - 4 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - rådgivning via e-post - 4 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag

Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten. Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder. Enkelte tekster kan være autogenerert eller maskinoversatt, så derfor kan det forekomme tekster som virker misvisende.