Service & Support - Dell Upgrade from 1Y Collect & Return to 3Y Premium Support - extended service agreement - 3 years - on-site - XNBNMM_1CR3PR
Varenummer: 3128630
XNBNMM_1CR3PR
XNBNMM_1CR3PR

Dell Upgrade from 1Y Collect & Return to 3Y Premium Support - extended service agreement - 3 years - on-site

Utvidet serviceavtale, deler og arbeid, 3 år, på stedet, 9x5, responstid: 1-2 forretningsdager, NPOS, for XPS 13 7390, 13 9300, 13 9305, 13 9310, 13 9365, 13 9370, 13 9380

3 593,00 kr 2 874,40 kr eksl. mva
Gratis frakt (privatkunde)
Fjernlager, 3-6 dager til forsendelse
proshop-xmas-gran proshop-xmas-gran

UTVIDET JULERETURRETT FRAM TIL 31. JANUAR 2025

Proshop tilbyr utvidet Juleretur til privatkunder på ordre kjøpt i perioden 1. november til 23. desember 2024. Les betingelsene her.

Du kan stole på rask og praktisk support 24x7. Premium Support med SupportAssist-teknologi gjør det mulig for Dells eksperter å oppdage problemer før deg, slik at de kan løse dem raskt og hjelpe deg videre. Og hvis problemet ditt ikke kan løses på avstand, vil en av de høyt utdannede teknikerne bli sendt til deg. Du vil sette pris på personlig, problemfri hjelp fra vennlige fagfolk.

Produsent
Varenummer
3128630
Model
XNBNMM_1CR3PR
Til produsentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
Dell Oppgrader fra 1 År Collect & Return til 3 År Premium Support - utvidet serviceavtale - 3 år - på stedet
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
3 år
Svartid
1-2 forretningsdager
Servicetilgjengelighet
9 timer pr. dag / 5 dager pr. uke
Prissettingstype
Near-Point-Of-Sale (NPOS)
Designet for
XPS 13 7390, 13 7390 2-in-1, 13 9300, 13 9305, 13 9310, 13 9310 2-in-1, 13 9365 2-in-1, 13 9370, 13 9380

Generelt

Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
3 år
Svartid
1-2 forretningsdager
Servicetilgjengelighet
9 timer pr. dag / 5 dager pr. uke
Prissettingstype
Near-Point-Of-Sale (NPOS)

Detaljer

Service og støtte
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 3 år - på stedet - responstid: 1-2 forretningsdager - tilgjengelighet 9 timer pr. dag (09.00 - 18.00) / Mandag-fredag
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - webstøtte - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - netttilgang til kunnskapsbase - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - fjerndiagnose - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - rådgivning via e-post - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag

Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten. Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder. Enkelte tekster kan være autogenerert eller maskinoversatt, så derfor kan det forekomme tekster som virker misvisende.