Service & Support - Dell Upgrade from 1Y Collect & Return to 4Y Premium Support - extended service agreement - 4 years - on-site - XNBNMM_1CR4PR
Varenummer: 3128628
XNBNMM_1CR4PR
XNBNMM_1CR4PR

Dell Upgrade from 1Y Collect & Return to 4Y Premium Support - extended service agreement - 4 years - on-site

Utvidet serviceavtale, deler og arbeid, 4 år, på stedet, 9x5, responstid: 1-2 forretningsdager, NPOS, for XPS 13 7390, 13 9300, 13 9305, 13 9310, 13 9365, 13 9370, 13 9380

5 369,00 kr 4 295,20 kr eksl. mva
Gratis frakt (privatkunde)
Fjernlager, 4-7 dager til forsendelse
proshop-xmas-gran proshop-xmas-gran

UTVIDET JULERETURRETT FRAM TIL 31. JANUAR 2025

Proshop tilbyr utvidet Juleretur til privatkunder på ordre kjøpt i perioden 1. november til 23. desember 2024. Les betingelsene her.

Du kan stole på rask og personlig support i sanntid 24x7. Med Dell Premium Support vil ekspertene faktisk kontakte deg hvis de oppdager et problem. SupportAssist-teknologien gjør det mulig for Dells dedikerte ekspertteam å løse problemer raskt, slik at du kan komme i gang igjen. Og hvis Dell ikke klarer å løse problemet på avstand, sender Dell en tekniker til deg. Det er problemfri hjelp fra vennlige fagfolk.

Produsent
Varenummer
3128628
Model
XNBNMM_1CR4PR
Til produsentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
Dell Oppgrader fra 1 År Collect & Return til 4 År Premium Support - utvidet serviceavtale - 4 år - på stedet
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
4 år
Svartid
1-2 forretningsdager
Servicetilgjengelighet
9 timer pr. dag / 5 dager pr. uke
Prissettingstype
Near-Point-Of-Sale (NPOS)
Designet for
XPS 13 7390, 13 7390 2-in-1, 13 9300, 13 9305, 13 9310, 13 9310 2-in-1, 13 9365 2-in-1, 13 9370, 13 9380

Generelt

Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
4 år
Svartid
1-2 forretningsdager
Servicetilgjengelighet
9 timer pr. dag / 5 dager pr. uke
Prissettingstype
Near-Point-Of-Sale (NPOS)

Detaljer

Service og støtte
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 4 år - på stedet - responstid: 1-2 forretningsdager - tilgjengelighet 9 timer pr. dag (09.00 - 18.00) / Mandag-fredag
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 4 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - webstøtte - 4 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - netttilgang til kunnskapsbase - 4 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - fjerndiagnose - 4 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - rådgivning via e-post - 4 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag

Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten. Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder. Enkelte tekster kan være autogenerert eller maskinoversatt, så derfor kan det forekomme tekster som virker misvisende.