Hjelp

Service & Support - Dell Upgrade from 1Y ProSupport to 3Y ProSupport - extended service agreement - 2 years - 2nd/3rd year - on-site - XNBNMM_1PS3PS
Varenummer: 3126582
XNBNMM_1PS3PS
XNBNMM_1PS3PS
XNBNMM_1PS3PS

Dell Upgrade from 1Y ProSupport to 3Y ProSupport - extended service agreement - 2 years - 2nd/3rd year - on-site

Utvidet serviceavtale, deler og arbeid, 2 år (2./3. år), på stedet, responstid: NBD, NPOS, for XPS 13, 13 7390, 13 9300, 13 9305, 13 9310, 13 9315, 13 9370, 13 9380, 9310 2-in-1

1 952,00 kr 1 561,60 kr eksl. mva
Gratis frakt (privatkunde)
Fjernlager, 3-5 dager til forsendelse

ProSupport er utviklet for å gi rask og proaktiv IT-støtte til bedrifter i alle størrelser. Dell ProSupport gjør det enkelt fordi du får et team av ingeniører som alltid er tilgjengelige, gir deg én enkelt kilde for maskinvare- og programvareproblemer og svarer raskt for å maksimere brukernes oppetid. ProSupport har også SupportAssist-teknologi for proaktiv overvåking og deteksjon av problemer og automatisk opprettelse av saker for raskere løsning. Med Dell ProSupport kan IT-teamet ditt fokusere på strategiske prioriteringer, på å bringe virksomheten videre, og ikke på tidkrevende daglig brukerstøtte.

Produsent
Varenummer
3126582
Model
XNBNMM_1PS3PS
Til produsentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
Dell Oppgrader fra 1 År ProSupport til 3 År ProSupport - utvidet serviceavtale - 2 år - 2./3. år - på stedet
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
2 år
Støtteperiode
2. og 3. år
Svartid
Neste forretningsdag
Prissettingstype
Near-Point-Of-Sale (NPOS)
Designet for
XPS 13 7390, 13 7390 2-in-1, 13 9300, 13 9305, 13 9310, 13 9310 2-in-1, 13 9315, 13 9370, 13 9380, 13 Plus 9320, 9310 2-in-1

Generelt

Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
2 år
Støtteperiode
2. og 3. år
Svartid
Neste forretningsdag
Prissettingstype
Near-Point-Of-Sale (NPOS)

Detaljer

Service og støtte
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 2 år - på stedet - responstid: NBD - tilgjengelighet 10 timer pr. dag / Mandag-fredag
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 2 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - webstøtte - 2 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - netttilgang til kunnskapsbase - 2 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - fjerndiagnose - 2 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - rådgivning via e-post - 2 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag

Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten. Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder. Enkelte tekster kan være autogenerert eller maskinoversatt, så derfor kan det forekomme tekster som virker misvisende.