Dell Upgrade from 2Y Basic Onsite to 3Y ProSupport - extended service agreement - 3 years - on-site
Utvidet serviceavtale, deler og arbeid, 3 år, på stedet, 10x5, responstid: NBD, for OptiPlex 7420 All In One
395,00 kr
316,00 kr eksl. mva
Rimeligste private frakt: 99,00 kr
Fjernlager, 3-6 dager til forsendelse
UTVIDET JULERETURRETT FRAM TIL 31. JANUAR 2025
Proshop tilbyr utvidet Juleretur til privatkunder på ordre kjøpt i perioden 1. november til 23. desember 2024. Les betingelsene her.
Dell ProSupport gir førsteklasses maskin- og programvarestøtte hele døgnet, hele året. ProSupport tilbyr ett enkelt kontaktpunkt med høyt kvalifiserte eksperter i regionen, service på stedet neste arbeidsdag med deler og arbeid, Dell-ledet samarbeid med leverandører for å løse tekniske problemer knyttet til maskin- og programvare fra tredjeparter, opptrappingshåndtering med kundedefinerte alternativer for alvorsgrad, konsolidering av støtte for utvalgte leverandører og alternativer for ulike programvare-, beskyttelses- og rådgivningstjenester.
Produsent
Varenummer
3304873
Model
OTA_2OS3PS
Til produsentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
Dell Upgrade from 2Y Basic Onsite to 3Y ProSupport - utvidet serviceavtale - 3 år - på stedet
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
3 år
Svartid
Neste forretningsdag
Servicetilgjengelighet
10 timer pr. dag / 5 dager i uken
Designet for
OptiPlex 7420 All In One
Generelt
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
3 år
Svartid
Neste forretningsdag
Servicetilgjengelighet
10 timer pr. dag / 5 dager i uken
Detaljer
Service og støtte
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 3 år - på stedet - responstid: NBD - tilgjengelighet 10 timer pr. dag / Mandag-fredag
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - webstøtte - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - netttilgang til kunnskapsbase - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - fjerndiagnose - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - rådgivning via e-post - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - webstøtte - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - netttilgang til kunnskapsbase - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - fjerndiagnose - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - rådgivning via e-post - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten. Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder. Enkelte tekster kan være autogenerert eller maskinoversatt, så derfor kan det forekomme tekster som virker misvisende.