Service & Support - Dell Upgrade from 2Y Collect & Return to 4Y Premium Support - extended service agreement - 4 years - on-site - PN3LGS_2CR4PR
Varenummer: 3125946
PN3LGS_2CR4PR

Dell Upgrade from 2Y Collect & Return to 4Y Premium Support - extended service agreement - 4 years - on-site

Utvidet serviceavtale, deler og arbeid, 4 år, på stedet, 9x5, responstid: 1-2 forretningsdager, for G3 15 3500; G5 15 5500, 15 5590, SE 5505; G7 15 7500, 17 7700

2 488,00 kr 1 990,40 kr eksl. mva
Gratis frakt (privatkunde)
Fjernlager, 3-6 dager til forsendelse
proshop-xmas-gran proshop-xmas-gran

UTVIDET JULERETURRETT FRAM TIL 31. JANUAR 2025

Proshop tilbyr utvidet Juleretur til privatkunder på ordre kjøpt i perioden 1. november til 23. desember 2024. Les betingelsene her.

Count on real-fast, real-time, real-person support 24x7. With Dell Premium Support, you will be notified if an issue is detected.. SupportAssist technology allows our dedicated team of experts to identify and resolve issues quickly to get you on your way. And, if we are unable to solve your issue with remote diagnosis, we'll send a Dell technician or part to your location.*Availability and terms of Dell Technologies Services vary by region and by product. Contact a sales representative for details.

Produsent
Varenummer
3125946
Model
PN3LGS_2CR4PR
Til produsentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
Dell Oppgrader fra 2 År Collect & Return til 4 År Premium Support - utvidet serviceavtale - 4 år - på stedet
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
4 år
Svartid
1-2 forretningsdager
Servicetilgjengelighet
9 timer pr. dag / 5 dager pr. uke
Designet for
G3 15 3500; G5 15 5500, 15 5590, SE 5505; G7 15 7500, 17 7700

Generelt

Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
4 år
Svartid
1-2 forretningsdager
Servicetilgjengelighet
9 timer pr. dag / 5 dager pr. uke

Detaljer

Service og støtte
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 4 år - på stedet - responstid: 1-2 forretningsdager - tilgjengelighet 9 timer pr. dag (09.00 - 18.00) / Mandag-fredag
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 4 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - webstøtte - 4 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - netttilgang til kunnskapsbase - 4 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - fjerndiagnose - 4 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - rådgivning via e-post - 4 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag

Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten. Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder. Enkelte tekster kan være autogenerert eller maskinoversatt, så derfor kan det forekomme tekster som virker misvisende.