Service & Support - Dell Upgrade from 3Y Basic Onsite to 3Y ProSupport - extended service agreement - 3 years - on-site - PR550_3OS3PS
Varenummer: 3126400
PR550_3OS3PS
PR550_3OS3PS
PR550_3OS3PS
PR550_3OS3PS
PR550_3OS3PS
PR550_3OS3PS
PR550_3OS3PS

Dell Upgrade from 3Y Basic Onsite to 3Y ProSupport - extended service agreement - 3 years - on-site

Utvidet serviceavtale, deler og arbeid, 3 år, på stedet, responstid: NBD, NPOS, for PowerEdge R550

10 352,00 kr 8 281,60 kr eksl. mva
Gratis frakt (privatkunde)
Fjernlager, 3-5 dager til forsendelse
proshop-xmas-gran proshop-xmas-gran

UTVIDET JULERETURRETT FRAM TIL 31. JANUAR 2025

Proshop tilbyr utvidet Juleretur til privatkunder på ordre kjøpt i perioden 1. november til 23. desember 2024. Les betingelsene her.

Dell Upgrade fra 3Y Next Business Day til 3Y ProSupport for ISG er utviklet for bedrifter som ønsker å forbedre sin supportopplevelse. Denne tjenesteoppgraderingen gir en sømløs utvidelse av supporten, noe som sikrer at systemservice- og supportbehovene dine blir møtt med raske responstider og omfattende dekning. Med service på stedet tilgjengelig 10 timer i døgnet, 5 dager i uken, og teknisk støtte tilgjengelig 24/7, er driften din beskyttet døgnet rundt. Denne oppgraderingen inkluderer deler og arbeid, og tilbyr en komplett løsning for å minimere nedetid og opprettholde produktiviteten. Enten det er gjennom telefonrådgivning, nettstøtte eller fjerndiagnostisering, er eksperthjelp alltid innen rekkevidde, noe som sikrer at eventuelle problemer løses raskt og effektivt.

Produsent
Varenummer
3126400
Model
PR550_3OS3PS
Til produsentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
Dell Upgrade from 3Y Next Business Day to 3Y ProSupport for ISG - utvidet serviceavtale - 3 år - på stedet
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
3 år
Svartid
Neste forretningsdag
Prissettingstype
Near-Point-Of-Sale (NPOS)
Designet for
PowerEdge R550

Generelt

Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
3 år
Svartid
Neste forretningsdag
Prissettingstype
Near-Point-Of-Sale (NPOS)

Detaljer

Service og støtte
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 3 år - på stedet - responstid: NBD - tilgjengelighet 10 timer pr. dag / Mandag-fredag
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - webstøtte - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - netttilgang til kunnskapsbase - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - fjerndiagnose - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - rådgivning via e-post - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag

Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten. Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder. Enkelte tekster kan være autogenerert eller maskinoversatt, så derfor kan det forekomme tekster som virker misvisende.