Service & Support - Dell Upgrade from 3Y Basic Onsite to 4Y Premium Support - extended service agreement - 4 years - on-site - XNBNMN_3OS4PR
Varenummer: 3126130

Dell Upgrade from 3Y Basic Onsite to 4Y Premium Support - extended service agreement - 4 years - on-site

Utvidet serviceavtale, deler og arbeid, 4 år, på stedet, 9x5, responstid: 1-2 forretningsdager, NPOS, for XPS 13 7390, 13 93XX, 15 7590, 15 95XX, 17 9700, 9310 2-in-1

2 686,00 kr 2 148,80 kr eksl. mva
Gratis frakt (privatkunde)
Fjernlager, 4-7 dager til forsendelse
proshop-xmas-gran proshop-xmas-gran

UTVIDET JULERETURRETT FRAM TIL 31. JANUAR 2025

Proshop tilbyr utvidet Juleretur til privatkunder på ordre kjøpt i perioden 1. november til 23. desember 2024. Les betingelsene her.

Count on real-fast, real-time, real-person support 24x7. With Dell Premium Support, its experts will actually contact you if they detect an issue. SupportAssist technology allows Dell's dedicated team of experts to resolve issues quickly to get you on your way. And, if Dell is unable to solve your issue remotely, Dell will send its technician to your location. It's hassle-free help from friendly professionals.

Produsent
Varenummer
3126130
Model
XNBNMN_3OS4PR
Til produsentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
Dell Upgrade from 3Y Basic Onsite to 4Y Premium Support - utvidet serviceavtale - 4 år - på stedet
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
4 år
Svartid
1-2 forretningsdager
Servicetilgjengelighet
9 timer pr. dag / 5 dager pr. uke
Prissettingstype
Near-Point-Of-Sale (NPOS)
Designet for
XPS 13 7390, 13 7390 2-in-1, 13 9300, 13 9305, 13 9310, 13 9310 2-in-1, 13 9365 2-in-1, 13 9370, 13 9380, 15 7590, 15 9500, 15 9570, 15 9575 2-in-1, 17 9700, 9310 2-in-1

Generelt

Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
4 år
Svartid
1-2 forretningsdager
Servicetilgjengelighet
9 timer pr. dag / 5 dager pr. uke
Prissettingstype
Near-Point-Of-Sale (NPOS)

Detaljer

Service og støtte
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 4 år - på stedet - responstid: 1-2 forretningsdager - tilgjengelighet 9 timer pr. dag (09.00 - 18.00) / Mandag-fredag
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 4 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - webstøtte - 4 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - netttilgang til kunnskapsbase - 4 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - fjerndiagnose - 4 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - rådgivning via e-post - 4 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag

Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten. Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder. Enkelte tekster kan være autogenerert eller maskinoversatt, så derfor kan det forekomme tekster som virker misvisende.