Service & Support - Dell Upgrade from 3Y Next Business Day to 3Y ProSupport Plus 4H Mission Critical - extended service agreement - 3 years - on-site - PR450_3OS3P4H
Varenummer: 3126390
PR450_3OS3P4H
PR450_3OS3P4H
PR450_3OS3P4H
PR450_3OS3P4H
PR450_3OS3P4H
PR450_3OS3P4H
PR450_3OS3P4H

Dell Upgrade from 3Y Next Business Day to 3Y ProSupport Plus 4H Mission Critical - extended service agreement - 3 years - on-site

Utvidet serviceavtale, deler og arbeid, 3 år, på stedet, 24x7, responstid: 4 t, NPOS, for PowerEdge R450

22 965,00 kr 18 372,00 kr eksl. mva
Gratis frakt (privatkunde)
Fjernlager, 3-5 dager til forsendelse
proshop-xmas-gran proshop-xmas-gran

UTVIDET JULERETURRETT FRAM TIL 31. JANUAR 2025

Proshop tilbyr utvidet Juleretur til privatkunder på ordre kjøpt i perioden 1. november til 23. desember 2024. Les betingelsene her.

Dell ProSupport Plus er den eneste komplette støttetjenesten som kombinerer prioritert tilgang til ekspertstøtte, reparasjon av skader ved uhell og proaktiv overvåking for automatisk forebygging og løsning av problemer.

Produsent
Varenummer
3126390
Model
PR450_3OS3P4H
Til produsentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
Dell Upgrade from 3Y Next Business Day to 3Y ProSupport Plus 4H Mission Critical - utvidet serviceavtale - 3 år - på stedet
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
3 år
Svartid
4 timer (for presserende spørsmål)
Servicetilgjengelighet
24 timer pr. dag / 7 dager pr. uke
Prissettingstype
Near-Point-Of-Sale (NPOS)
Designet for
PowerEdge R450

Generelt

Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
3 år
Svartid
4 timer (for presserende spørsmål)
Servicetilgjengelighet
24 timer pr. dag / 7 dager pr. uke
Prissettingstype
Near-Point-Of-Sale (NPOS)

Detaljer

Service og støtte
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 3 år - på stedet - responstid: 4 t - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsnivå 1
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - webstøtte - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - netttilgang til kunnskapsbase - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - fjerndiagnose - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - rådgivning via e-post - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag

Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten. Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder. Enkelte tekster kan være autogenerert eller maskinoversatt, så derfor kan det forekomme tekster som virker misvisende.