Dell Upgrade from 3Y Next Business Day to 3Y ProSupport Plus 4H Mission Critical - extended service agreement - 3 years - on-site
Utvidet serviceavtale, deler og arbeid, 3 år, på stedet, 24x7, responstid: 4 t, NPOS, for PowerEdge T350
7 370,00 kr
5 896,00 kr eksl. mva
Gratis frakt (privatkunde)
Fjernlager, 3-6 dager til forsendelse
UTVIDET JULERETURRETT FRAM TIL 31. JANUAR 2025
Proshop tilbyr utvidet Juleretur til privatkunder på ordre kjøpt i perioden 1. november til 23. desember 2024. Les betingelsene her.
Dell ProSupport Plus er den eneste komplette støttetjenesten som kombinerer prioritert tilgang til ekspertstøtte, reparasjon av skader ved uhell og proaktiv overvåking for automatisk forebygging og løsning av problemer.
Produsent
Varenummer
3126423
Model
PT350_3OS3P4H
Til produsentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
Dell Upgrade from 3Y Next Business Day to 3Y ProSupport Plus 4H Mission Critical - utvidet serviceavtale - 3 år - på stedet
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
3 år
Svartid
4 timer (for presserende spørsmål)
Servicetilgjengelighet
24 timer pr. dag / 7 dager pr. uke
Prissettingstype
Near-Point-Of-Sale (NPOS)
Designet for
PowerEdge T350
Generelt
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
3 år
Svartid
4 timer (for presserende spørsmål)
Servicetilgjengelighet
24 timer pr. dag / 7 dager pr. uke
Prissettingstype
Near-Point-Of-Sale (NPOS)
Detaljer
Service og støtte
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 3 år - på stedet - responstid: 4 t - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsnivå 1
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - webstøtte - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - netttilgang til kunnskapsbase - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - fjerndiagnose - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - rådgivning via e-post - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - webstøtte - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - netttilgang til kunnskapsbase - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - fjerndiagnose - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - rådgivning via e-post - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten. Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder. Enkelte tekster kan være autogenerert eller maskinoversatt, så derfor kan det forekomme tekster som virker misvisende.