Service & Support - Dell Upgrade from 3Y Next Business Day to 5Y ProSupport - extended service agreement - 5 years - on-site - PT550_3OS5PS
Varenummer: 3126413
PT550_3OS5PS
PT550_3OS5PS
PT550_3OS5PS
PT550_3OS5PS
PT550_3OS5PS
PT550_3OS5PS

Dell Upgrade from 3Y Next Business Day to 5Y ProSupport - extended service agreement - 5 years - on-site

Utvidet serviceavtale, deler og arbeid, 5 år, på stedet, responstid: NBD, NPOS, for PowerEdge T550

13 228,00 kr 10 582,40 kr eksl. mva
Gratis frakt (privatkunde)
Fjernlager, 3-5 dager til forsendelse

Forbedre service og support for Dell-systemet ditt med oppgraderingen fra 3Y Next Business Day til 5Y ProSupport for ISG. Denne serviceavtalen strekker seg over 5 år, og dekker både deler og arbeidskraft. Den gir trygghet med support på stedet som svarer innen neste virkedag, noe som sikrer at driften fortsetter problemfritt med minimal nedetid. Servicetilgjengeligheten er omfattende, og dekker 10 timer om dagen, 5 dager i uken for behov på stedet, og 24/7 tilgang til teknisk støtte. Dette inkluderer telefonrådgivning, nettstøtte, tilgang til kunnskapsbasen på nettet og fjerndiagnostisering, slik at vi kan dekke en rekke ulike supportbehov til enhver tid. Enten det er akutte reparasjoner på stedet eller ekstern assistanse du trenger, sørger denne oppgraderingen for at systemet ditt får den oppmerksomheten det trenger raskt og effektivt.

Produsent
Varenummer
3126413
Model
PT550_3OS5PS
Til produsentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
Dell Upgrade from 3Y Next Business Day to 5Y ProSupport for ISG - utvidet serviceavtale - 5 år - på stedet
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
5 år
Svartid
Neste forretningsdag
Prissettingstype
Near-Point-Of-Sale (NPOS)
Designet for
PowerEdge T550

Generelt

Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
5 år
Svartid
Neste forretningsdag
Prissettingstype
Near-Point-Of-Sale (NPOS)

Detaljer

Service og støtte
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 5 år - på stedet - responstid: NBD - tilgjengelighet 10 timer pr. dag / Mandag-fredag
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 5 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - webstøtte - 5 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - netttilgang til kunnskapsbase - 5 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - fjerndiagnose - 5 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - rådgivning via e-post - 5 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag

Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten. Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder. Enkelte tekster kan være autogenerert eller maskinoversatt, så derfor kan det forekomme tekster som virker misvisende.