Service & Support - Dell Upgrade from 3Y ProSupport to 3Y ProSupport 4H - extended service agreement - 3 years - on-site - PT350_3PS3P4
Varenummer: 3201478
PT350_3PS3P4
PT350_3PS3P4
PT350_3PS3P4
PT350_3PS3P4

Dell Upgrade from 3Y ProSupport to 3Y ProSupport 4H - extended service agreement - 3 years - on-site

Utvidet serviceavtale, deler og arbeid, 3 år, på stedet, 24x7, responstid: 4 t, for PowerEdge T350

3 114,00 kr 2 491,20 kr eksl. mva
Gratis frakt (privatkunde)
Fjernlager, 3-5 dager til forsendelse
proshop-xmas-gran proshop-xmas-gran

UTVIDET JULERETURRETT FRAM TIL 31. JANUAR 2025

Proshop tilbyr utvidet Juleretur til privatkunder på ordre kjøpt i perioden 1. november til 23. desember 2024. Les betingelsene her.

Dells oppgradering fra 3Y ProSupport for ISG til 3Y ProSupport 4H Mission Critical tilbyr support og service for serverne dine. Denne servicepakken er utformet for å minimere nedetid og sikre at de kritiske systemene dine alltid fungerer problemfritt. Med en 3-årig utvidet serviceavtale får du support på stedet med en responstid på 4 timer for kritiske problemer, noe som sikrer rask løsning og minimal forstyrrelse av driften. Tjenesten er tilgjengelig 24 timer i døgnet, 7 dager i uken, noe som gir virksomheten din dekning døgnet rundt. Enten det gjelder deler og arbeidskraft, telefonrådgivning, nettstøtte eller fjerndiagnostisering, dekker denne oppgraderingen deg og tilbyr en komplett løsning for å opprettholde servernes tilstand og ytelse.

Produsent
Varenummer
3201478
Model
PT350_3PS3P4
Til produsentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
Dell Upgrade from 3Y ProSupport for ISG to 3Y ProSupport 4H Mission Critical - utvidet serviceavtale - 3 år - på stedet
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
3 år
Svartid
4 timer (for presserende spørsmål)
Servicetilgjengelighet
24 timer pr. dag / 7 dager pr. uke
Designet for
PowerEdge T350

Generelt

Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
3 år
Svartid
4 timer (for presserende spørsmål)
Servicetilgjengelighet
24 timer pr. dag / 7 dager pr. uke

Detaljer

Service og støtte
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 3 år - på stedet - responstid: 4 t - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - webstøtte - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - netttilgang til kunnskapsbase - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - fjerndiagnose - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - rådgivning via e-post - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag

Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten. Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder. Enkelte tekster kan være autogenerert eller maskinoversatt, så derfor kan det forekomme tekster som virker misvisende.