Dell Upgrade from 3Y ProSupport to 5Y ProSupport Plus 4H Mission Critical - extended service agreement - 5 years - on-site
Utvidet serviceavtale, deler og arbeid, 5 år, på stedet, 24x7, responstid: 4 t, NPOS, for PowerEdge R350
12 892,00 kr
10 313,60 kr eksl. mva
Gratis frakt (privatkunde)
Fjernlager, 3-5 dager til forsendelse
UTVIDET JULERETURRETT FRAM TIL 31. JANUAR 2025
Proshop tilbyr utvidet Juleretur til privatkunder på ordre kjøpt i perioden 1. november til 23. desember 2024. Les betingelsene her.
Dell Upgrade fra 3Y ProSupport for ISG til 5Y ProSupport Plus 4H Mission Critical gir en supportopplevelse som er utformet for å holde systemene dine i drift med minimale avbrudd. Denne omfattende servicepakken forlenger ProSupport med ytterligere to år, slik at systemene dine er dekket i totalt fem år. Med en responstid på fire timer for kritiske problemer og tilgjengelighet døgnet rundt, kan du være trygg på at hjelpen alltid er tilgjengelig når du trenger den som mest. Alt fra deler og arbeidskraft til telefonrådgivning, nettstøtte og assistanse på stedet - alle aspekter av systemets vedlikehold og support er dekket. Enten du har problemer med maskinvarefeil eller programvarefeil, står vårt team av eksperter klare til å gi deg den støtten du trenger for å holde driften i gang.
Produsent
Varenummer
3229659
Model
PR350_3PS5P4H
Til produsentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
Dell Upgrade from 3Y ProSupport for ISG to 5Y ProSupport Plus 4H Mission Critical - utvidet serviceavtale - 5 år - på stedet
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
5 år
Svartid
4 timer (for presserende spørsmål)
Servicetilgjengelighet
24 timer pr. dag / 7 dager pr. uke
Prissettingstype
Near-Point-Of-Sale (NPOS)
Designet for
PowerEdge R350
Generelt
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
5 år
Svartid
4 timer (for presserende spørsmål)
Servicetilgjengelighet
24 timer pr. dag / 7 dager pr. uke
Prissettingstype
Near-Point-Of-Sale (NPOS)
Detaljer
Service og støtte
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 5 år - på stedet - responstid: 4 t - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsnivå 1
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 5 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - webstøtte - 5 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - netttilgang til kunnskapsbase - 5 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - fjerndiagnose - 5 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - rådgivning via e-post - 5 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 5 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - webstøtte - 5 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - netttilgang til kunnskapsbase - 5 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - fjerndiagnose - 5 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - rådgivning via e-post - 5 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten. Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder. Enkelte tekster kan være autogenerert eller maskinoversatt, så derfor kan det forekomme tekster som virker misvisende.