Service & Support - Dell Upgrade from 3Y ProSupport to 5Y ProSupport - extended service agreement - 2 years - 4th/5th year - on-site - L5SL5_3PS5PS
Varenummer: 3126049
L5SL5_3PS5PS
L5SL5_3PS5PS
L5SL5_3PS5PS
L5SL5_3PS5PS

Dell Upgrade from 3Y ProSupport to 5Y ProSupport - extended service agreement - 2 years - 4th/5th year - on-site

Utvidet serviceavtale, deler og arbeid, 2 år (4./5. år), på stedet, responstid: NBD, for Latitude 5290, 5300, 5300 2-in-1, 5310, 5310 2-in-1, 5320, 5400, 5401, 5410, 5411, 5420, 5480, 5490, 5491, 5500, 5501, 5510, 5511, 5520, 5580, 5590, 5591

1 676,00 kr 1 340,80 kr eksl. mva
Gratis frakt (privatkunde)
Fjernlager, 4-6 dager til forsendelse
proshop-xmas-gran proshop-xmas-gran

UTVIDET JULERETURRETT
FRAM TIL 31. JANUAR 2025

Proshop tilbyr utvidet Juleretur til privatkunder på ordre kjøpt i perioden 1. november til 23. desember 2024. Les betingelsene her.

For å få levert varene dine før jul, må du bestille innen 17. desember kl. 14. Dette gjelder for postnummer 0 til 3999, varene må være på lager og leveres av PostNord. Bor du på et postnummer høyere enn 3999, må du bestille innen 16. desember kl. 14.

ProSupport er utviklet for å gi rask og proaktiv IT-støtte til bedrifter i alle størrelser. Dell ProSupport gjør det enkelt fordi du får et team av ingeniører som alltid er tilgjengelige, gir deg én enkelt kilde for maskinvare- og programvareproblemer og svarer raskt for å maksimere brukernes oppetid. ProSupport har også SupportAssist-teknologi for proaktiv overvåking og deteksjon av problemer og automatisk opprettelse av saker for raskere løsning. Med Dell ProSupport kan IT-teamet ditt fokusere på strategiske prioriteringer, på å bringe virksomheten videre, og ikke på tidkrevende daglig brukerstøtte.

Produsent
Varenummer
3126049
Model
L5SL5_3PS5PS
Til produsentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
Dell Oppgrader fra 3 År ProSupport til 5 År ProSupport - utvidet serviceavtale - 2 år - 4./5. år - på stedet
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
2 år
Støtteperiode
4. og 5. år
Svartid
Neste forretningsdag
Designet for
Latitude 5290, 5300, 5300 2-in-1, 5310, 5310 2-in-1, 5320, 5400, 5401, 5410, 5411, 5420, 5480, 5490, 5491, 5500, 5501, 5510, 5511, 5520, 5580, 5590, 5591

Generelt

Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
2 år
Støtteperiode
4. og 5. år
Svartid
Neste forretningsdag

Detaljer

Service og støtte
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 2 år - på stedet - responstid: NBD - tilgjengelighet 10 timer pr. dag / Mandag-fredag
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 2 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - rådgivning via e-post - 2 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - webstøtte - 2 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - netttilgang til kunnskapsbase - 2 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - fjerndiagnose - 2 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag

Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten. Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder. Enkelte tekster kan være autogenerert eller maskinoversatt, så derfor kan det forekomme tekster som virker misvisende.