Service & Support - Foundry Networks Brocade Essential Direct Support 4-Hour Parts - ICX6610-SVL-4P-1
Varenummer: 2797018

Foundry Networks Brocade Essential Direct Support 4-Hour Parts

Utvidet serviceavtale, deler, 1 år, forsendelse, 24x7, responstid: 4 t, for P/N: ICX6610-48-DC-E-BNS, ICX6610-48-E-BNS, ICX6610-48-I-BNS, ICX6610-48P-E

18 537,00 kr 14 829,60 kr eksl. mva
Gratis frakt (privatkunde)
Fjernlager, 4-7 dager til forsendelse
proshop-xmas-gran proshop-xmas-gran

UTVIDET JULERETURRETT FRAM TIL 31. JANUAR 2025

Proshop tilbyr utvidet Juleretur til privatkunder på ordre kjøpt i perioden 1. november til 23. desember 2024. Les betingelsene her.

WatchDog-støtte gir kundene en solid grunnmur av støttefunksjoner, inkludert: 24x7 teknisk assistanse, tilgang til programvareoppdateringer og store oppgraderinger.

Produsent
Varenummer
2797018
Model
ICX6610-SVL-4P-1
Til produsentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
Ruckus WatchDog 4-Hour Parts - utvidet serviceavtale - 1 år - forsendelse
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Deler
Plassering
Forsendelse
Full kontraktsperiode
1 år
Svartid
4 timer
Servicetilgjengelighet
24 timer pr. dag / 7 dager pr. uke
Designet for
P/N: ICX6610-24-DC-E-BNS, ICX6610-24-E-BNS, ICX6610-24F-DC-E-BNS, ICX6610-24F-E-BNS, ICX6610-24F-PE-BNS, ICX6610-24F-PI-BNS, ICX6610-24-I-BNS, ICX6610-48-DC-E-BNS, ICX6610-48-E-BNS, ICX6610-48-I-BNS, ICX6610-48P-E, ICX6610-48P-E-BNS, ICX6610-48P-I-BNS, ICX6610-48P-PE-BNS, ICX6610-48P-PI-BNS

Generelt

Service Inkludert
Deler
Plassering
Forsendelse
Full kontraktsperiode
1 år
Svartid
4 timer
Servicetilgjengelighet
24 timer pr. dag / 7 dager pr. uke

Detaljer

Service og støtte
Utvidet serviceavtale - deler - 1 år - forsendelse - responstid: 4 t - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 1 år - responstid: 30 min - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsnivå 1
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 1 år - responstid: 2 t - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsnivå 2
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 1 år - responstid: 1 dag - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsgrad 3/4
Teknisk støtte - webstøtte - 1 år - responstid: 30 min - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsnivå 1
Teknisk støtte - webstøtte - 1 år - responstid: 2 t - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsnivå 2
Teknisk støtte - webstøtte - 1 år - responstid: 1 dag - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsgrad 3/4
Teknisk støtte - netttilgang til kunnskapsbase - 1 år
Oppdatering med nye utgaver - 1 år

Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten. Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder. Enkelte tekster kan være autogenerert eller maskinoversatt, så derfor kan det forekomme tekster som virker misvisende.