Foundry Networks Brocade Essential Direct Support 4-Hour Parts
Utvidet serviceavtale, deler, 1 år, forsendelse, 24x7, responstid: 4 t, for P/N: ICX6610-48-DC-E-BNS, ICX6610-48-E-BNS, ICX6610-48-I-BNS, ICX6610-48P-E
18 652,00 kr
14 921,60 kr eksl. mva
Gratis frakt (privatkunde)
Fjernlager, 4-6 dager til forsendelse
WatchDog-støtte gir kundene en solid grunnmur av støttefunksjoner, inkludert: 24x7 teknisk assistanse, tilgang til programvareoppdateringer og store oppgraderinger.
Produsent
Varenummer
2797018
Model
ICX6610-SVL-4P-1
Til produsentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
Ruckus WatchDog 4-Hour Parts - utvidet serviceavtale - 1 år - forsendelse
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Deler
Plassering
Forsendelse
Full kontraktsperiode
1 år
Svartid
4 timer
Servicetilgjengelighet
24 timer pr. dag / 7 dager pr. uke
Designet for
P/N: ICX6610-24-DC-E-BNS, ICX6610-24-E-BNS, ICX6610-24F-DC-E-BNS, ICX6610-24F-E-BNS, ICX6610-24F-PE-BNS, ICX6610-24F-PI-BNS, ICX6610-24-I-BNS, ICX6610-48-DC-E-BNS, ICX6610-48-E-BNS, ICX6610-48-I-BNS, ICX6610-48P-E, ICX6610-48P-E-BNS, ICX6610-48P-I-BNS, ICX6610-48P-PE-BNS, ICX6610-48P-PI-BNS
Generelt
Service Inkludert
Deler
Plassering
Forsendelse
Full kontraktsperiode
1 år
Svartid
4 timer
Servicetilgjengelighet
24 timer pr. dag / 7 dager pr. uke
Detaljer
Service og støtte
Utvidet serviceavtale - deler - 1 år - forsendelse - responstid: 4 t - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 1 år - responstid: 30 min - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsnivå 1
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 1 år - responstid: 2 t - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsnivå 2
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 1 år - responstid: 1 dag - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsgrad 3/4
Teknisk støtte - webstøtte - 1 år - responstid: 30 min - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsnivå 1
Teknisk støtte - webstøtte - 1 år - responstid: 2 t - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsnivå 2
Teknisk støtte - webstøtte - 1 år - responstid: 1 dag - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsgrad 3/4
Teknisk støtte - netttilgang til kunnskapsbase - 1 år
Oppdatering med nye utgaver - 1 år
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 1 år - responstid: 30 min - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsnivå 1
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 1 år - responstid: 2 t - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsnivå 2
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 1 år - responstid: 1 dag - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsgrad 3/4
Teknisk støtte - webstøtte - 1 år - responstid: 30 min - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsnivå 1
Teknisk støtte - webstøtte - 1 år - responstid: 2 t - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsnivå 2
Teknisk støtte - webstøtte - 1 år - responstid: 1 dag - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsgrad 3/4
Teknisk støtte - netttilgang til kunnskapsbase - 1 år
Oppdatering med nye utgaver - 1 år
Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten. Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder. Enkelte tekster kan være autogenerert eller maskinoversatt, så derfor kan det forekomme tekster som virker misvisende.