Service & Support - Foundry Networks Brocade Essential Direct Support Next-Business-Day Parts - ICX7450-SVL-NDP-1
Varenummer: 2797061

Foundry Networks Brocade Essential Direct Support Next-Business-Day Parts

Utvidet serviceavtale, deler, 1 år, forsendelse, 9x5, responstid: neste virkedag (for ordre før 14.00), for P/N: ICX7450-24-P, ICX7450-24-P-E, ICX7450-24P-E2, ICX7450-48F-E2, ICX7450-48P-E2

7 800,00 kr 6 240,00 kr eksl. mva
Gratis frakt (privatkunde)
Fjernlager, 4-7 dager til forsendelse
proshop-xmas-gran proshop-xmas-gran

UTVIDET JULERETURRETT FRAM TIL 31. JANUAR 2025

Proshop tilbyr utvidet Juleretur til privatkunder på ordre kjøpt i perioden 1. november til 23. desember 2024. Les betingelsene her.

WatchDog-støtte gir kundene en solid grunnmur av støttefunksjoner, inkludert: 24x7 teknisk assistanse, tilgang til programvareoppdateringer og store oppgraderinger.

Produsent
Varenummer
2797061
Model
ICX7450-SVL-NDP-1
Til produsentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
Ruckus WatchDog Next-Business-Day Parts - utvidet serviceavtale - 1 år - forsendelse
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Deler
Plassering
Forsendelse
Full kontraktsperiode
1 år
Svartid
Neste virkedag (for ordre før 14.00)
Servicetilgjengelighet
9 timer pr. dag / 5 dager pr. uke
Designet for
P/N: ICX7450-24, ICX7450-24-40G-E, ICX7450-24-E, ICX7450-24-P, ICX7450-24P-40G-E, ICX7450-24P-E, ICX7450-24P-E2, ICX7450-32ZP, ICX7450-32ZP-E, ICX7450-48, ICX7450-48-E, ICX7450-48F, ICX7450-48F-E, ICX7450-48F-E2, ICX7450-48P, ICX7450-48P-E, ICX7450-48P-E2, ICX7450-48P-STK-E

Generelt

Service Inkludert
Deler
Plassering
Forsendelse
Full kontraktsperiode
1 år
Svartid
Neste virkedag (for ordre før 14.00)
Servicetilgjengelighet
9 timer pr. dag / 5 dager pr. uke

Detaljer

Service og støtte
Utvidet serviceavtale - deler - 1 år - forsendelse - responstid: neste virkedag (for ordre før 14.00) - tilgjengelighet 9 timer pr. dag / Mandag-fredag
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 1 år - responstid: 30 min - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsnivå 1
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 1 år - responstid: 2 t - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsnivå 2
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 1 år - responstid: 1 dag - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsgrad 3/4
Teknisk støtte - webstøtte - 1 år - responstid: 30 min - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsnivå 1
Teknisk støtte - webstøtte - 1 år - responstid: 2 t - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsnivå 2
Teknisk støtte - webstøtte - 1 år - responstid: 1 dag - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsgrad 3/4
Produktinfostøtte - netttilgang til kunnskapsbase - 1 år
Oppdatering med nye utgaver - 1 år

Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten. Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder. Enkelte tekster kan være autogenerert eller maskinoversatt, så derfor kan det forekomme tekster som virker misvisende.