Service & Support - Fujitsu Assurance Program Silver for Mid-Volume Product Segment - U2-SILV-MVP
Varenummer: 2854220

Fujitsu Assurance Program Silver for Mid-Volume Product Segment

Utvidet serviceavtale, deler og arbeid, 2 år, på stedet, responstid: 8 t, reparasjonstid: 8 timer, Oppgradering, må kjøpes innen 30 dager fra produktkjøpet, for Ricoh fi-8820, fi-8950; fi 7800, 8930

28 985,00 kr 23 188,00 kr eksl. mva
Gratis frakt (privatkunde)
Bestillingsvare, leveringstiden kan ikke opplyses.
proshop-xmas-gran proshop-xmas-gran

UTVIDET JULERETURRETT FRAM TIL 31. JANUAR 2025

Proshop tilbyr utvidet Juleretur til privatkunder på ordre kjøpt i perioden 1. november til 23. desember 2024. Les betingelsene her.

The Ricoh Assurance Program for the Mid-Volume Product Segment is designed to provide system service and support that meets the needs of businesses relying on scanners. With an 8-hour on-site repair and response time, this extended service agreement minimizes downtime, ensuring that your operations continue to run smoothly. Comprehensive coverage including parts and labor, along with phone and web support, offers a complete support solution that keeps your equipment in efficient condition. Whether you're dealing with technical issues or need routine maintenance, the Ricoh Assurance Program is there to ensure your scanners are always performing efficiently.

Produsent
Varenummer
2854220
Model
U2-SILV-MVP
Til produsentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
Ricoh Assurance Program Silver for Mid-Volume Product Segment - utvidet serviceavtale - 2 år - på stedet
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
2 år
Svartid
8 timer
Reparasjonstid
8 timer
Prissettingstype
Oppgradering, må kjøpes innen 30 dager fra produktkjøpet
Designet for
Ricoh fi-8820, fi-8950; fi 7800, 8930

Generelt

Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
2 år
Svartid
8 timer
Reparasjonstid
8 timer
Prissettingstype
Oppgradering, må kjøpes innen 30 dager fra produktkjøpet

Detaljer

Service og støtte
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 2 år - på stedet - responstid: 8 t - reparasjonstid: 8 timer
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 2 år
Teknisk støtte - webstøtte - 2 år
Utvidet serviceavtale - bytte - 2 år - hvis reparasjon er umulig

Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten. Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder. Enkelte tekster kan være autogenerert eller maskinoversatt, så derfor kan det forekomme tekster som virker misvisende.