Service & Support - Fujitsu Scanner Service Program 1 Year Silver Service Renewal for  Mid-Volume Production Scanners - R1-SILV-MVP
Varenummer: 2854191
R1-SILV-MVP
R1-SILV-MVP

Fujitsu Scanner Service Program 1 Year Silver Service Renewal for Mid-Volume Production Scanners

Utvidet serviceavtale (fornyelse), deler og arbeid, 1 år, på stedet, 8x5, responstid: 8 t, reparasjonstid: 8 timer, for fi-5950, 6400, 6800, 7800; Ricoh fi-8950

28 339,00 kr 22 671,20 kr eksl. mva
Gratis frakt (privatkunde)
Bestillingsvare, leveringstiden kan ikke opplyses.
proshop-xmas-gran proshop-xmas-gran

UTVIDET JULERETURRETT FRAM TIL 31. JANUAR 2025

Proshop tilbyr utvidet Juleretur til privatkunder på ordre kjøpt i perioden 1. november til 23. desember 2024. Les betingelsene her.

Sørg for at Fujitsu Mid-Volume Production Scanners forblir i utmerket stand med Ricoh Scanner Service Program 1 Year Silver Service Renewal. Denne utvidede serviceavtalen er utformet for å gi deg et helt år med support på stedet, inkludert deler og arbeid, for å løse eventuelle problemer som måtte oppstå. Med en respons- og reparasjonstid på 8 timer får du minimalt med avbrudd i driften, noe som sikrer at virksomheten din fortsetter å fungere effektivt. Tjenesten er tilgjengelig 8 timer om dagen, 5 dager i uken, noe som gjør den praktisk og pålitelig. Inkluderingen av forebyggende vedlikehold betyr dessuten at skannerne holdes i utmerket stand, noe som reduserer sannsynligheten for større reparasjoner og forlenger utstyrets levetid.

Produsent
Varenummer
2854191
Model
R1-SILV-MVP
Til produsentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
Ricoh Scanner Service Program 1 Year Silver Service Renewal for Fujitsu Mid-Volume Production Scanners - utvidet serviceavtale (fornyelse) - 1 år - på stedet
Type
Utvidet serviceavtale (fornyelse)
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
1 år
Svartid
8 timer
Reparasjonstid
8 timer
Servicetilgjengelighet
8 timer pr. dag / 5 dager i uken
Designet for
Fi-5950, 6400, 6800, 7800; Ricoh fi-8950

Generelt

Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
1 år
Svartid
8 timer
Reparasjonstid
8 timer
Servicetilgjengelighet
8 timer pr. dag / 5 dager i uken

Detaljer

Service og støtte
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 1 år - på stedet - responstid: 8 t - reparasjonstid: 8 timer - tilgjengelighet 8 timer pr. dag (09.00 - 17.00) / Mandag-fredag
Teknisk støtte - forebyggende vedlikehold - 1 år - 1 besøk per år

Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten. Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder. Enkelte tekster kan være autogenerert eller maskinoversatt, så derfor kan det forekomme tekster som virker misvisende.