Fujitsu Scanner Service Program 3 Year Silver Service Plan for Low-Volume Production Scanners
Utvidet serviceavtale (forlengelse), deler og arbeid, 3 år, på stedet, 8x5, responstid: 8 t, reparasjonstid: 8 timer, for fi-7600, 7700, 7700S
35 267,00 kr
28 213,60 kr eksl. mva
Gratis frakt (privatkunde)
Bestillingsvare, leveringstiden kan ikke opplyses.
UTVIDET JULERETURRETT FRAM TIL 31. JANUAR 2025
Proshop tilbyr utvidet Juleretur til privatkunder på ordre kjøpt i perioden 1. november til 23. desember 2024. Les betingelsene her.
Ricoh Scanner Service Program's 3 Year Silver Service Plan for Fujitsu Low-Volume Production Scanners tilbyr en supportpakke som er utformet for å opprettholde optimal ytelse og minimere nedetid. Denne planen inkluderer en treårig utvidet serviceavtale som dekker både deler og arbeidskostnader, samtidig som det er praktisk med support på stedet. Med en forpliktelse til rask respons sikrer tjenesten en reparasjons- og responstid på 8 timer, slik at driften kan fortsette med minimale avbrudd. Servicen er tilgjengelig 8 timer om dagen, 5 dager i uken, og forebyggende vedlikehold er inkludert for å forlenge skannernes levetid. Denne omfattende serviceplanen er en viktig investering for bedrifter som er avhengige av Fujitsus lavvolum-produksjonsskannere i den daglige driften.
Produsent
Varenummer
2854156
Model
U3-SILV-LVP
Ean
5032140200861
Til produsentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
Ricoh Scanner Service Program 3 Year Silver Service Plan for Fujitsu Low-Volume Production Scanners - utvidet serviceavtale (forlengelse) - 3 år - på stedet
Type
Utvidet serviceavtale (forlengelse)
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
3 år
Svartid
8 timer
Reparasjonstid
8 timer
Servicetilgjengelighet
8 timer pr. dag / 5 dager i uken
Designet for
Fi-7600, 7700, 7700S
Generelt
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
3 år
Svartid
8 timer
Reparasjonstid
8 timer
Servicetilgjengelighet
8 timer pr. dag / 5 dager i uken
Detaljer
Service og støtte
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 3 år - på stedet - responstid: 8 t - reparasjonstid: 8 timer - tilgjengelighet 8 timer pr. dag (09.00 - 17.00) / Mandag-fredag
Teknisk støtte - forebyggende vedlikehold - 3 år - 1 besøk per år
Teknisk støtte - forebyggende vedlikehold - 3 år - 1 besøk per år
Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten. Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder. Enkelte tekster kan være autogenerert eller maskinoversatt, så derfor kan det forekomme tekster som virker misvisende.