HP E Proactive Care 24x7 Service with Comprehensive Defective Material Retention Post Warranty
Utvidet serviceavtale, deler og arbeid, 1 år, på stedet, 24x7, responstid: 4 t, for P/N: JH321AR
66 605,00 kr
53 284,00 kr eksl. mva
Gratis frakt (privatkunde)
Bestillingsvare, leveringstiden kan ikke opplyses.
HPE Proactive Care offers an integrated set of reactive and proactive services designed to help you improve the stability and operation of your converged infrastructure to achieve better business outcomes. In a complex converged and virtualized environment, many components need to work together effectively. HPE Proactive Care has been specifically designed to support devices in these environments, providing enhanced support that covers servers, operating systems, hypervisors, storage, storage area networks, and networks. In the event of a service incident, HPE Proactive Care provides you with an enhanced call experience with access to advanced technical solution specialists, who will manage your case from start to finish with the goal of reducing the impact to your business while helping you resolve critical issues more quickly.
Produsent
Varenummer
2881644
Model
H2HS8PE
Til produsentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
HPE Proactive Care 24x7 Service with Comprehensive Defective Material Retention Post Warranty - utvidet serviceavtale - 1 år - på stedet
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
1 år
Svartid
4 timer
Servicetilgjengelighet
24 timer pr. dag / 7 dager pr. uke
Designet for
P/N: JH321AR
Generelt
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
1 år
Svartid
4 timer
Servicetilgjengelighet
24 timer pr. dag / 7 dager pr. uke
Detaljer
Service og støtte
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 1 år - på stedet - responstid: 4 timer - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 1 år - responstid: 2 timer - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - fjerndiagnose - 1 år
Oppdatering med nye utgaver - 1 år
Produktinfostøtte - netttilgang til kunnskapsbase - 1 år
Omfattende defektmaterialeretensjon - 1 år
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 1 år - responstid: 2 timer - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - fjerndiagnose - 1 år
Oppdatering med nye utgaver - 1 år
Produktinfostøtte - netttilgang til kunnskapsbase - 1 år
Omfattende defektmaterialeretensjon - 1 år
Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten. Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder. Enkelte tekster kan være autogenerert eller maskinoversatt, så derfor kan det forekomme tekster som virker misvisende.