Service & Support - HP E Proactive Care Call-To-Repair Service Post Warranty - HT4B3PE
Varenummer: 2792216
HT4B3PE
HT4B3PE
HT4B3PE

HP E Proactive Care Call-To-Repair Service Post Warranty

Utvidet serviceavtale, deler og arbeid, 1 år, på stedet, 24x7, reparasjonstid: 6 timer, for Modular Smart Array 2040 LFF Disk Enclosure

42 254,00 kr 33 803,20 kr eksl. mva
Gratis frakt (privatkunde)
Bestillingsvare, leveringstiden kan ikke opplyses.
proshop-xmas-gran proshop-xmas-gran

UTVIDET JULERETURRETT FRAM TIL 31. JANUAR 2025

Proshop tilbyr utvidet Juleretur til privatkunder på ordre kjøpt i perioden 1. november til 23. desember 2024. Les betingelsene her.

HPE Proactive Care Service (Proactive Care) offers an integrated set of reactive and proactive services designed to help you improve the stability and performance of your converged infrastructure. In a complex converged and virtualised environment, many components need to work together effectively. Proactive Care has been specifically designed to support devices in these environments, providing an end-to-end support solution that covers servers, operating systems, hypervisors, storage, storage area networks, and networks.

Produsent
Varenummer
2792216
Model
HT4B3PE
Til produsentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
HPE Proactive Care Call-To-Repair Service Post Warranty - utvidet serviceavtale - 1 år - på stedet
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
1 år
Reparasjonstid
6 timer
Servicetilgjengelighet
24 timer pr. dag / 7 dager pr. uke
Designet for
Modular Smart Array 2040 LFF Disk Enclosure

Generelt

Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
1 år
Reparasjonstid
6 timer
Servicetilgjengelighet
24 timer pr. dag / 7 dager pr. uke

Detaljer

Service og støtte
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 1 år - på stedet - reparasjonstid: 6 timer (avstand fra kundested - 80 km) - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 1 år - på stedet - reparasjonstid: 8 timer (avstand fra kundested - 160 km) - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 1 år - responstid: 2 timer - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - fjerndiagnose - 1 år
Oppdatering med nye utgaver - 1 år
Produktinfostøtte - netttilgang til kunnskapsbase - 1 år

Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten. Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder. Enkelte tekster kan være autogenerert eller maskinoversatt, så derfor kan det forekomme tekster som virker misvisende.