HP E Proactive Care Call-To-Repair Service Post Warranty
Utvidet serviceavtale, deler og arbeid, 1 år, på stedet, 24x7, reparasjonstid: 6 timer, for P/N: N7P34AR, N7P35AR
53 155,00 kr
42 524,00 kr eksl. mva
Gratis frakt (privatkunde)
Bestillingsvare, leveringstiden kan ikke opplyses.
UTVIDET JULERETURRETT FRAM TIL 31. JANUAR 2025
Proshop tilbyr utvidet Juleretur til privatkunder på ordre kjøpt i perioden 1. november til 23. desember 2024. Les betingelsene her.
HPE Proactive Care Service (Proactive Care) offers an integrated set of reactive and proactive services designed to help you improve the stability and performance of your converged infrastructure. In a complex converged and virtualised environment, many components need to work together effectively. Proactive Care has been specifically designed to support devices in these environments, providing an end-to-end support solution that covers servers, operating systems, hypervisors, storage, storage area networks, and networks.
Produsent
Varenummer
2881656
Model
H1GF7PE
Til produsentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
HPE Proactive Care Call-To-Repair Service Post Warranty - utvidet serviceavtale - 1 år - på stedet
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
1 år
Reparasjonstid
6 timer
Servicetilgjengelighet
24 timer pr. dag / 7 dager pr. uke
Designet for
P/N: N7P34AR, N7P35AR
Generelt
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
1 år
Reparasjonstid
6 timer
Servicetilgjengelighet
24 timer pr. dag / 7 dager pr. uke
Detaljer
Service og støtte
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 1 år - på stedet - reparasjonstid: 6 timer (avstand fra kundested - 80 km) - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 1 år - på stedet - reparasjonstid: 8 timer (avstand fra kundested - 160 km) - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Produktinfostøtte - netttilgang til kunnskapsbase - 1 år
Teknisk støtte - fjerndiagnose - 1 år
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 1 år - responstid: 2 timer - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Oppdatering med nye utgaver - 1 år
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 1 år - på stedet - reparasjonstid: 8 timer (avstand fra kundested - 160 km) - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Produktinfostøtte - netttilgang til kunnskapsbase - 1 år
Teknisk støtte - fjerndiagnose - 1 år
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 1 år - responstid: 2 timer - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Oppdatering med nye utgaver - 1 år
Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten. Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder. Enkelte tekster kan være autogenerert eller maskinoversatt, så derfor kan det forekomme tekster som virker misvisende.