Service & Support - HP E Proactive Care Call-To-Repair Service with Comprehensive Defective Material Retention Post Warranty - H7KA7PE
Varenummer: 2703651
H7KA7PE

HP E Proactive Care Call-To-Repair Service with Comprehensive Defective Material Retention Post Warranty

Utvidet serviceavtale, deler og arbeid, 1 år, på stedet, 24x7, reparasjonstid: 6 timer, for P/N: Q1J30BR, Q1J31BR, R4Y03A, R4Y03AR, R4Y04A, R4Y04AR, R4Y05A, R4Y05AR, R4Y06A, R4Y06AR

28 985,00 kr 23 188,00 kr eksl. mva
Gratis frakt (privatkunde)
Bestillingsvare, leveringstiden kan ikke opplyses.
proshop-xmas-gran proshop-xmas-gran

UTVIDET JULERETURRETT FRAM TIL 31. JANUAR 2025

Proshop tilbyr utvidet Juleretur til privatkunder på ordre kjøpt i perioden 1. november til 23. desember 2024. Les betingelsene her.

HPE Proactive Care Service (Proactive Care) offers an integrated set of reactive and proactive services designed to help you improve the stability and performance of your converged infrastructure. In a complex converged and virtualised environment, many components need to work together effectively. Proactive Care has been specifically designed to support devices in these environments, providing an end-to-end support solution that covers servers, operating systems, hypervisors, storage, storage area networks, and networks.

Produsent
Varenummer
2703651
Model
H7KA7PE
Til produsentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
HPE Proactive Care Call-To-Repair Service with Comprehensive Defective Material Retention Post Warranty - utvidet serviceavtale - 1 år - på stedet
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
1 år
Reparasjonstid
6 timer
Servicetilgjengelighet
24 timer pr. dag / 7 dager pr. uke
Designet for
P/N: Q1J03A, Q1J30B, Q1J30BR, Q1J31B, Q1J31BR, R4Y03A, R4Y03AR, R4Y04A, R4Y04AR, R4Y05A, R4Y05AR, R4Y06A, R4Y06AR

Generelt

Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
1 år
Reparasjonstid
6 timer
Servicetilgjengelighet
24 timer pr. dag / 7 dager pr. uke

Detaljer

Service og støtte
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 1 år - på stedet - reparasjonstid: 6 timer - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 1 år - på stedet - reparasjonstid: 8 timer - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Produktinfostøtte - netttilgang til kunnskapsbase - 1 år
Teknisk støtte - fjerndiagnose - 1 år
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 1 år - responstid: 2 timer - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Oppdatering med nye utgaver - 1 år
Omfattende defektmaterialeretensjon - 1 år

Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten. Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder. Enkelte tekster kan være autogenerert eller maskinoversatt, så derfor kan det forekomme tekster som virker misvisende.