HP E Proactive Care Exchange Service Post Warranty
Utvidet serviceavtale, deler og arbeid, 1 år, på stedet, 24x7, responstid: 4 t, for Modular Smart Array 2040
40 630,00 kr
32 504,00 kr eksl. mva
Gratis frakt (privatkunde)
Bestillingsvare, leveringstiden kan ikke opplyses.
UTVIDET JULERETURRETT FRAM TIL 31. JANUAR 2025
Proshop tilbyr utvidet Juleretur til privatkunder på ordre kjøpt i perioden 1. november til 23. desember 2024. Les betingelsene her.
HPE Proactive Care Service (Proactive Care) offers an integrated set of reactive and proactive services designed to help you improve the stability and performance of your converged infrastructure. In a complex converged and virtualized environment, many components need to work together effectively. Proactive Care has been specifically designed to support devices in these environments, providing an end-to-end support solution that covers servers, operating systems, hypervisors, storage, storage area networks (SANs), and networks.In the event of a service incident, Proactive Care provides you with an enhanced call experience with access to advanced technical solution specialists, who will manage your case from start to finish with the goal of reducing the impact to your business while helping you to resolve critical issues more quickly. HPE employs enhanced incident management procedures intended to provide rapid resolution of complex incidents. In addition, the technical solution specialists providing your Proactive Care support are equipped with automation technologies and tools designed to help reduce downtime and increase productivity.
Produsent
Varenummer
2792223
Model
HT3Q0PE
Til produsentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
HPE Proactive Care Exchange Service Post Warranty - utvidet serviceavtale - 1 år - på stedet
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
1 år
Svartid
4 timer
Servicetilgjengelighet
24 timer pr. dag / 7 dager pr. uke
Designet for
Modular Smart Array 2040
Generelt
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
1 år
Svartid
4 timer
Servicetilgjengelighet
24 timer pr. dag / 7 dager pr. uke
Detaljer
Service og støtte
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 1 år - på stedet - responstid: 4 timer - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 1 år - responstid: 2 timer - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - fjerndiagnose - 1 år
Oppdatering med nye utgaver - 1 år
Produktinfostøtte - netttilgang til kunnskapsbase - 1 år
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 1 år - responstid: 2 timer - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - fjerndiagnose - 1 år
Oppdatering med nye utgaver - 1 år
Produktinfostøtte - netttilgang til kunnskapsbase - 1 år
Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten. Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder. Enkelte tekster kan være autogenerert eller maskinoversatt, så derfor kan det forekomme tekster som virker misvisende.