HP E Proactive Care Next Business Day Service with Comprehensive Defective Material Retention Post Warranty
Utvidet serviceavtale, deler og arbeid, 1 år, på stedet, 9x5, responstid: NBD, for FlexNetwork 5940, 5940 2-slot, 5940 32-port, 5940 48p, 5940 4-slot
50 376,00 kr
40 300,80 kr eksl. mva
Gratis frakt (privatkunde)
Bestillingsvare, leveringstiden kan ikke opplyses.
UTVIDET JULERETURRETT FRAM TIL 31. JANUAR 2025
Proshop tilbyr utvidet Juleretur til privatkunder på ordre kjøpt i perioden 1. november til 23. desember 2024. Les betingelsene her.
HPE Proactive Care offers an integrated set of reactive and proactive services designed to help you improve the stability and operation of your converged infrastructure to achieve better business outcomes. In a complex converged and virtualized environment, many components need to work together effectively. HPE Proactive Care has been specifically designed to support devices in these environments, providing enhanced support that covers servers, operating systems, hypervisors, storage, storage area networks, and networks. In the event of a service incident, HPE Proactive Care provides you with an enhanced call experience with access to advanced technical solution specialists, who will manage your case from start to finish with the goal of reducing the impact to your business while helping you resolve critical issues more quickly.
Produsent
Varenummer
2881630
Model
H6BC9PE
Til produsentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
HPE Proactive Care Next Business Day Service with Comprehensive Defective Material Retention Post Warranty - utvidet serviceavtale - 1 år - på stedet
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
1 år
Svartid
Neste forretningsdag
Servicetilgjengelighet
9 timer pr. dag / 5 dager pr. uke
Designet for
FlexNetwork 5940, 5940 2-slot Chassis, 5940 32-port 40GbE QSFP+, 5940 48p 10GBaseT and 6p 40/100GbE QSFP28, 5940 48p 10GbE SFP/SFP+ and 6p 40/100GbE QSFP28, 5940 4-slot Chassis
Generelt
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
1 år
Svartid
Neste forretningsdag
Servicetilgjengelighet
9 timer pr. dag / 5 dager pr. uke
Detaljer
Service og støtte
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 1 år - på stedet - responstid: neste forretningsdag - tilgjengelighet 9 timer pr. dag / Mandag-fredag
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 1 år - responstid: 2 timer - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - fjerndiagnose - 1 år
Oppdatering med nye utgaver - 1 år
Produktinfostøtte - netttilgang til kunnskapsbase - 1 år
Omfattende defektmaterialeretensjon - 1 år
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 1 år - responstid: 2 timer - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - fjerndiagnose - 1 år
Oppdatering med nye utgaver - 1 år
Produktinfostøtte - netttilgang til kunnskapsbase - 1 år
Omfattende defektmaterialeretensjon - 1 år
Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten. Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder. Enkelte tekster kan være autogenerert eller maskinoversatt, så derfor kan det forekomme tekster som virker misvisende.