Service & Support - IBM Committed Service ServicePac On-Site Repair - 00LV744
Varenummer: 2450182

IBM Committed Service ServicePac On-Site Repair

Utvidet serviceavtale, deler og arbeid, 3 år, på stedet, 24x7, responstid: 4 t

6 919,00 kr 5 535,20 kr eksl. mva
Gratis frakt (privatkunde)
Bestillingsvare, leveringstiden kan ikke opplyses.
proshop-xmas-gran proshop-xmas-gran

UTVIDET JULERETURRETT FRAM TIL 31. JANUAR 2025

Proshop tilbyr utvidet Juleretur til privatkunder på ordre kjøpt i perioden 1. november til 23. desember 2024. Les betingelsene her.

Repair is performed at customer site. If the machine cannot be fixed with the help of IBM remote support, the repair activity is performed by an IBM representative at the customer's site. Screening refers to the initial remote problem determination (PD) or problem source identification (PSI) activity on a customer's service request that is performed by technical support personnel. Typically this is the first technical activity performed after the service request has been entered into the call management system and the customer has been entitled. Call screening results in the creation of the initial action plan to resolve the service request.

Produsent
Varenummer
2450182
Model
00LV744
Ean
4053162439115
Til produsentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
Lenovo Committed Service ServicePac On-Site Repair - utvidet serviceavtale - 3 år - på stedet
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
3 år
Svartid
4 timer
Servicetilgjengelighet
24 timer pr. dag / 7 dager pr. uke

Generelt

Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
3 år
Svartid
4 timer
Servicetilgjengelighet
24 timer pr. dag / 7 dager pr. uke

Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten. Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder. Enkelte tekster kan være autogenerert eller maskinoversatt, så derfor kan det forekomme tekster som virker misvisende.