Lenovo Premier Support Upgrade - extended service agreement - 2 years - on-site
Utvidet serviceavtale, deler og arbeid (for system med 1-års Premier Support), 2 år (fra opprinnelig kjøpsdato for utstyret), på stedet, responstid: NBD, for ThinkCentre M90q Gen 3; M90q Gen 4; M90s Gen 4; M90t G4; M90t Gen 4; ThinkEdge SE30
668,00 kr
534,40 kr eksl. mva
Rimeligste private frakt: 99,00 kr
Fjernlager, 6-9 dager til forsendelse
UTVIDET JULERETURRETT FRAM TIL 31. JANUAR 2025
Proshop tilbyr utvidet Juleretur til privatkunder på ordre kjøpt i perioden 1. november til 23. desember 2024. Les betingelsene her.
Ønsker du bedre brukerstøtte for bedriften og de ansatte? Med Lenovo Premier Support får både IT-personalet og sluttbrukerne VIP-behandling.Få en direktelinje til de tekniske ekspertene som lytter først og deretter leverer avansert feilsøking - ingen ferdige skript her. De blir bedømt ut fra hvor godt de løser problemet første gang, og er derfor oppsatt på rask og nøyaktig løsning.Du får også tilgang til tekniske kundeansvarlige som fungerer som ett enkelt kontaktpunkt for saksbehandling. Du får den stabiliteten, ansvarligheten og synligheten du fortjener. Og takket være reparasjon neste virkedag og prioritert reservedelstilgang, kan du holde systemnedetider og produktivitetsavbrudd på et absolutt minimumsnivå. Det er Premier-forskjellen.
Produsent
Varenummer
3125120
Model
5WS1C83297
Til produsentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
Lenovo Premier Support Upgrade - utvidet serviceavtale - 2 år - på stedet
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
2 år (fra opprinnelig kjøpsdato for utstyret)
Svartid
Neste forretningsdag
Støttede konfigurasjoner
System med 1-års Premier Support
Designet for
ThinkCentre M900; M900x; M90n-1; M90n-1 IoT; M90q; M90q Gen 2; M90q Gen 3; M90q Gen 4; M90s; M90s Gen 2; M90s Gen 3; M90s Gen 4; M90t; M90t G4; M90t Gen 2; M90t Gen 3; M90t Gen 4; M910q; M910s; M910t; M910x; M920q; M920s; M920t; M920x; M93; M93p; ThinkCentre neo 70t; ThinkEdge SE30
Generelt
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
2 år (fra opprinnelig kjøpsdato for utstyret)
Svartid
Neste forretningsdag
Støttede konfigurasjoner
System med 1-års Premier Support
Detaljer
Service og støtte
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 2 år - på stedet - responstid: NBD
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 2 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 2 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten. Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder. Enkelte tekster kan være autogenerert eller maskinoversatt, så derfor kan det forekomme tekster som virker misvisende.