Lenovo Premier Support with Onsite NBD - extended service agreement - 3 years - on-site
Utvidet serviceavtale, deler og arbeid, 3 år, på stedet, responstid: NBD, for ThinkPad P1; P1 (2nd Gen); P14s Gen 1; P14s Gen 2; P15s Gen 2; P43; P51; P53; P72; P73
UTVIDET JULERETURRETT
FRAM TIL 31. JANUAR 2025
Proshop tilbyr utvidet Juleretur til privatkunder på ordre kjøpt i perioden 1. november til 23. desember 2024. Les betingelsene her.
For å få levert varene dine før jul, må du bestille innen 17. desember kl. 14. Dette gjelder for postnummer 0 til 3999, varene må være på lager og leveres av PostNord. Bor du på et postnummer høyere enn 3999, må du bestille innen 16. desember kl. 14.
Med Lenovo Premier Support får du: Maskinvare- og programvarestøtte; Dedikert Premier telefonstøtte uten menyer å navigere; Uscripted feilsøking; Direkte kontakt med teknikere på høyeste nivå; Et enkelt teknisk kontaktpunkt for å håndtere saken gjennom løsning; Neste virkedags on-site arbeidskraft; Prioritering av garantireparasjonsdeler.
Generelt
Detaljer
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 3 år
Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten. Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder. Enkelte tekster kan være autogenerert eller maskinoversatt, så derfor kan det forekomme tekster som virker misvisende.