Service & Support - Lenovo PremiumCare with Onsite Upgrade - extended service agreement - 3 years - on-site - 5WS1K04212
Varenummer: 3108163

Lenovo PremiumCare with Onsite Upgrade - extended service agreement - 3 years - on-site

Utvidet serviceavtale, deler og arbeid (for system med 1-års/2-års/3-års Courier/3-års Onsite/1-års Premium Care), 3 år (fra opprinnelig kjøpsdato for utstyret), på stedet, responstid: NBD, CPN, for V14 G3 ABA; V14 G3 IAP; V15 G2 ITL; V15 G3 ABA; V15 G3 IAP; V15 IML; V17 G3 IAP

628,00 kr 502,40 kr eksl. mva
Rimeligste private frakt: 99,00 kr
Fjernlager, 3-6 dager til forsendelse
proshop-xmas-gran proshop-xmas-gran

UTVIDET JULERETURRETT FRAM TIL 31. JANUAR 2025

Proshop tilbyr utvidet Juleretur til privatkunder på ordre kjøpt i perioden 1. november til 23. desember 2024. Les betingelsene her.

Stol på at Lenovo dekker hele livssyklusen til IT-ressursene dine, slik at teknikerne dine kan fokusere på det som teller. Lenovo er en ekte forretningspartner som er opptatt av at du skal være fornøyd og lykkes, og tilbyr en portefølje av service- og supportløsninger.

Produsent
Varenummer
3108163
Model
5WS1K04212
Til produsentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
Lenovo PremiumCare with Onsite Upgrade - utvidet serviceavtale - 3 år - på stedet
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
3 år (fra opprinnelig kjøpsdato for utstyret)
Svartid
Neste forretningsdag
Prissettingstype
Custom Part Number (CPN)
Støttede konfigurasjoner
System med 1-års/2-års/3-års Courier/3-års Onsite/1-års Premium Care
Designet for
V110-14; V110-15; V110-17; V130-14; V130-15; V14; V14 G2 ALC; V14 G2 IJL; V14 G2 ITL; V14 G3 ABA; V14 G3 IAP; V145-14; V145-15; V15; V15 G2 ALC; V15 G2 IJL; V15 G2 ITL; V15 G3 ABA; V15 G3 IAP; V15 IML; V155-15; V17 G2 ITL; V17 G3 IAP; V17 IIL; V310-14; V310-15; V320-17; V330-14; V330-15; V340-17

Generelt

Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
3 år (fra opprinnelig kjøpsdato for utstyret)
Svartid
Neste forretningsdag
Prissettingstype
Custom Part Number (CPN)
Støttede konfigurasjoner
System med 1-års/2-års/3-års Courier/3-års Onsite/1-års Premium Care

Detaljer

Service og støtte
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 3 år - på stedet - responstid: NBD
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag

Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten. Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder. Enkelte tekster kan være autogenerert eller maskinoversatt, så derfor kan det forekomme tekster som virker misvisende.