Service & Support - Palo Alto Networks Palo Premium Support Program - PAN-SVC-PREM-850-3YR
Varenummer: 3301472  
 

Palo Alto Networks Palo Premium Support Program

Utvidet serviceavtale, foreløpige komponentutskiftning, 3 år, forsendelse, responstid: NBD, for P/N: PAN-PA-850

123 950,00 kr 99 160,00 kr eksl. mva
Gratis frakt (privatkunde)
Bestillingsvare, 4-7 dager til forsendelse
proshop-xmas-gran proshop-xmas-gran

UTVIDET JULERETURRETT FRAM TIL 31. JANUAR 2025

Proshop tilbyr utvidet Juleretur til privatkunder på ordre kjøpt i perioden 1. november til 23. desember 2024. Les betingelsene her.

Full access to the online support portal and 24 x 7 x 365 phone and email support are key elements of the Premium Support Program. Additional components of the Premium Support Program elements include full access to software fixes and features releases as well as advanced hardware replacement service with next business day shipping of replacement hardware.

Produsent
Varenummer
3301472
Model
PAN-SVC-PREM-850-3YR
Til produsentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
Palo Premium Support Program - utvidet serviceavtale - 3 år - forsendelse
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Foreløpige komponentutskiftning
Plassering
Forsendelse
Full kontraktsperiode
3 år
Svartid
Neste forretningsdag
Designet for
P/N: PAN-PA-850

Generelt

Service Inkludert
Foreløpige komponentutskiftning
Plassering
Forsendelse
Full kontraktsperiode
3 år
Svartid
Neste forretningsdag

Detaljer

Service og støtte
Utvidet serviceavtale - foreløpige komponentutskiftning - 3 år - forsendelse - responstid: neste forretningsdag
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 3 år - responstid: 1 time - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsnivå 1
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 3 år - responstid: 2 forretningstimer - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsnivå 2
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 3 år - responstid: 4 forretningstimer - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsnivå 3
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 3 år - responstid: 8 forretningstimer - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvornivå 4
Produktinfostøtte - rådgivning via e-post - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Produktinfostøtte - netttilgang til kunnskapsbase - 3 år
Oppdatering med nye utgaver - 3 år

Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten. Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder. Enkelte tekster kan være autogenerert eller maskinoversatt, så derfor kan det forekomme tekster som virker misvisende.