Service & Support - Poly + Partner - extended service agreement - 1 year - shipment - P49690160
Varenummer: 3235492
P49690160

Poly + Partner - extended service agreement - 1 year - shipment

Utvidet serviceavtale, avansert maskinvarebytting, 1 år, forsendelse, responstid: NBD, for Poly CCX 350, 350 for Microsoft Teams

200,00 kr 160,00 kr eksl. mva
Rimeligste private frakt: 99,00 kr
Fjernlager, 3-6 dager til forsendelse
proshop-xmas-gran proshop-xmas-gran

UTVIDET JULERETURRETT FRAM TIL 31. JANUAR 2025

Proshop tilbyr utvidet Juleretur til privatkunder på ordre kjøpt i perioden 1. november til 23. desember 2024. Les betingelsene her.

Poly+ Partner fra HP Inc. tilbyr en utvidet serviceavtale som er skreddersydd for systemer som krever pålitelig, løpende support. Denne tjenesten sørger for at driften går knirkefritt med minimal nedetid, takket være direkte tilgang til et dedikert supportteam. Ved å velge denne utvidede serviceavtalen beskytter du investeringen din mot uventede servicekostnader og sikrer at systemet ditt får den oppmerksomheten det trenger, når det trenger det. Tryggheten denne omfattende supportpakken gir deg, gjør at du kan fokusere på kjernevirksomheten din, vel vitende om at eksperthjelp bare er en telefon unna.

Produsent
Varenummer
3235492
Model
P49690160
Til produsentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
Poly+ Partner - utvidet serviceavtale - 1 år - forsendelse
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Avansert maskinvarebytting
Plassering
Forsendelse
Full kontraktsperiode
1 år
Svartid
Neste forretningsdag
Designet for
Poly CCX 350, 350 for Microsoft Teams

Generelt

Service Inkludert
Avansert maskinvarebytting
Plassering
Forsendelse
Full kontraktsperiode
1 år
Svartid
Neste forretningsdag

Detaljer

Service og støtte
Utvidet serviceavtale - avansert maskinvarebytting - 1 år - forsendelse - responstid: NBD
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 1 år - responstid: 30 min - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsnivå 1
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 1 år - responstid: 1 t - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsnivå 2
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 1 år - responstid: 2 t - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsnivå 3
Teknisk støtte - rådgivning via e-post - 1 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - webstøtte - 1 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag

Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten. Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder. Enkelte tekster kan være autogenerert eller maskinoversatt, så derfor kan det forekomme tekster som virker misvisende.