Service & Support - Poly + - extended service agreement - 1 year - shipment - 487P-64250-112
Varenummer: 3119844

Poly + - extended service agreement - 1 year - shipment

Utvidet serviceavtale, avansert maskinvarebytting, 1 år, forsendelse, responstid: NBD, for P/N: 7200-64250-002, 7200-64250-022, 7200-64250-034, 7200-64250-101-DK, 7200-64250-114

18 240,00 kr 14 592,00 kr eksl. mva
Gratis frakt (privatkunde)
Bestillingsvare, leveringstiden kan ikke opplyses.
proshop-xmas-gran proshop-xmas-gran

UTVIDET JULERETURRETT FRAM TIL 31. JANUAR 2025

Proshop tilbyr utvidet Juleretur til privatkunder på ordre kjøpt i perioden 1. november til 23. desember 2024. Les betingelsene her.

Even the toughest superheroes need some go-to powers. That's Poly+. You're covered, knowing your personal conferencing devices are performing at their best. This service gives you and your teams access to Poly experts whenever needed. Your users are always ready to work with advance hardware replacement with next business day shipping. And with Poly Lens included, you get the premium insights and management tools you need to keep employee devices up, running and ready for action. That's real superpowers.

Produsent
Varenummer
3119844
Model
487P-64250-112
Til produsentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
POLY+ - utvidet serviceavtale - 1 år - forsendelse
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Avansert maskinvarebytting
Plassering
Forsendelse
Full kontraktsperiode
1 år
Svartid
Neste forretningsdag
Designet for
P/N: 7200-64250-001, 7200-64250-002, 7200-64250-009, 7200-64250-012, 7200-64250-022, 7200-64250-034, 7200-64250-101, 7200-64250-101-DK, 7200-64250-102, 7200-64250-114, 7200-64250-119

Generelt

Service Inkludert
Avansert maskinvarebytting
Plassering
Forsendelse
Full kontraktsperiode
1 år
Svartid
Neste forretningsdag

Detaljer

Service og støtte
Utvidet serviceavtale - avansert maskinvarebytting - 1 år - forsendelse - responstid: NBD
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 1 år - responstid: 30 min - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsnivå 1
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 1 år - responstid: 1 t - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsnivå 2
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 1 år - responstid: 2 t - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsnivå 3
Teknisk støtte - rådgivning via e-post - 1 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - webstøtte - 1 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag

Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten. Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder. Enkelte tekster kan være autogenerert eller maskinoversatt, så derfor kan det forekomme tekster som virker misvisende.