Service & Support - Poly + - extended service agreement - 1 year - shipment - 487P-85830-112
Varenummer: 3157120

Poly + - extended service agreement - 1 year - shipment

Utvidet serviceavtale, avansert maskinvarebytting, 1 år, forsendelse, responstid: NBD, for P/N: 7200-85830-023, 7200-85830-034, 7200-85830-036, 7200-85830-212, G7200-85830-001

1 301,00 kr 1 040,80 kr eksl. mva
Gratis frakt (privatkunde)
Bestillingsvare, leveringstiden kan ikke opplyses.

Rest easy knowing Poly has your back, day or night. No one knows collaboration solutions better, especially given the expertise and alliances with leading ecosystem partners, including Microsoft, Zoom, GoTo, BlueJeans and others. Poly solutions are rock solid, but if an incident occurs, you're covered. Advance hardware replacement with pre-paid next day shipping assures business continuity. Exclusive professional services discounts save your business time and money. And with upgraded access to premium software, elevating your collaborative experience for your entire enterprise couldn't be easier. Unlock the potential of the possible.

Produsent
Varenummer
3157120
Model
487P-85830-112
Til produsentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
POLY+ - utvidet serviceavtale - 1 år - forsendelse
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Avansert maskinvarebytting
Plassering
Forsendelse
Full kontraktsperiode
1 år
Svartid
Neste forretningsdag
Designet for
P/N: 7200-85830-001, 7200-85830-002, 7200-85830-009, 7200-85830-012, 7200-85830-016, 7200-85830-022, 7200-85830-023, 7200-85830-034, 7200-85830-036, 7200-85830-101, 7200-85830-102, 7200-85830-114, 7200-85830-119, 7200-85830-212, G7200-85830-001

Generelt

Service Inkludert
Avansert maskinvarebytting
Plassering
Forsendelse
Full kontraktsperiode
1 år
Svartid
Neste forretningsdag

Detaljer

Service og støtte
Utvidet serviceavtale - avansert maskinvarebytting - 1 år - forsendelse - responstid: NBD
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 1 år - responstid: 30 min - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsnivå 1
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 1 år - responstid: 1 t - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsnivå 2
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 1 år - responstid: 2 t - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsnivå 3
Teknisk støtte - rådgivning via e-post - 1 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - webstøtte - 1 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag

Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten. Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder. Enkelte tekster kan være autogenerert eller maskinoversatt, så derfor kan det forekomme tekster som virker misvisende.