Service & Support - Poly + - extended service agreement - 1 year - shipment - P49690112
Varenummer: 3235491
P49690112
P49690112

Poly + - extended service agreement - 1 year - shipment

Utvidet serviceavtale, avansert maskinvarebytting, 1 år, forsendelse, responstid: NBD, for Poly CCX 350, 350 for Microsoft Teams

262,00 kr 209,60 kr eksl. mva
Rimeligste private frakt: 99,00 kr
Fjernlager, 3-6 dager til forsendelse
proshop-xmas-gran proshop-xmas-gran

UTVIDET JULERETURRETT FRAM TIL 31. JANUAR 2025

Proshop tilbyr utvidet Juleretur til privatkunder på ordre kjøpt i perioden 1. november til 23. desember 2024. Les betingelsene her.

Poly+ fra HP Inc. er en utvidet serviceavtale som er skreddersydd for dem som ønsker ekstra systemservice og support. Denne planen er utformet for å gi systemeiere utvidet dekning, minimere uventede reparasjonskostnader og sikre at systemene forblir i drift med minimal nedetid. Med direkte tilgang til HP Inc.s supportteam kan kundene forvente raske og effektive løsninger på eventuelle problemer som oppstår, slik at systemets ytelse opprettholdes på en effektiv måte. Poly+-serviceavtalen er en viktig investering for å opprettholde systemets pålitelighet og effektivitet over tid.

Produsent
Varenummer
3235491
Model
P49690112
Til produsentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
Poly+ - utvidet serviceavtale - 1 år - forsendelse
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Avansert maskinvarebytting
Plassering
Forsendelse
Full kontraktsperiode
1 år
Svartid
Neste forretningsdag
Designet for
Poly CCX 350, 350 for Microsoft Teams

Generelt

Service Inkludert
Avansert maskinvarebytting
Plassering
Forsendelse
Full kontraktsperiode
1 år
Svartid
Neste forretningsdag

Detaljer

Service og støtte
Utvidet serviceavtale - avansert maskinvarebytting - 1 år - forsendelse - responstid: NBD
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 1 år - responstid: 30 min - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsnivå 1
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 1 år - responstid: 1 t - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsnivå 2
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 1 år - responstid: 2 t - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsnivå 3
Teknisk støtte - rådgivning via e-post - 1 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Teknisk støtte - webstøtte - 1 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag

Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten. Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder. Enkelte tekster kan være autogenerert eller maskinoversatt, så derfor kan det forekomme tekster som virker misvisende.