Service & Support - Ruckus Wireless Ruckus Partner Premium Support - 807-T710-3000
Varenummer: 3148821

Ruckus Wireless Ruckus Partner Premium Support

Utvidet serviceavtale, foreløpige komponentutskiftning, 3 år, forsendelse, responstid: NBD, for P/N: 901-T710-US01, 901-T710-WW01

12 400,00 kr 9 920,00 kr eksl. mva
Gratis frakt (privatkunde)
Fjernlager, 4-7 dager til forsendelse
proshop-xmas-gran proshop-xmas-gran

UTVIDET JULERETURRETT FRAM TIL 31. JANUAR 2025

Proshop tilbyr utvidet Juleretur til privatkunder på ordre kjøpt i perioden 1. november til 23. desember 2024. Les betingelsene her.

Ruckus Wireless offers quality, knowledgeable, responsive worldwide technical support for its Smart Wi-Fi systems. To augment its own support capabilities, Ruckus Wireless teams with qualified and highly-skilled distributors and resellers who offer end-user support.These support partners provide Level 1 and/or Lever 2 support services to end users, using support engineers who have been trained and certified on Ruckus Wireless products.Premium support delivers access to an online knowledge base, complete documentation and user forums. In addition, Ruckus Wireless technical support professionals are available via: phone, e-mail, support web. Premium Support customers receive access to software upgrades for the products they purchased as well as invitations to participate in Beta programs.Premium Support customers are also entitled to advanced hardware replacement if required.

Produsent
Varenummer
3148821
Model
807-T710-3000
Til produsentens hjemmeside
Produktbeskrivelse
Ruckus Partner Premium Support - utvidet serviceavtale - 3 år - forsendelse
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Foreløpige komponentutskiftning
Plassering
Forsendelse
Full kontraktsperiode
3 år
Svartid
Neste forretningsdag
Designet for
P/N: 901-T710-US01, 901-T710-WW01

Generelt

Service Inkludert
Foreløpige komponentutskiftning
Plassering
Forsendelse
Full kontraktsperiode
3 år
Svartid
Neste forretningsdag

Detaljer

Service og støtte
Utvidet serviceavtale - foreløpige komponentutskiftning - 3 år - forsendelse - responstid: neste forretningsdag
Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Produktinfostøtte - rådgivning via e-post - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Produktinfostøtte - webstøtte - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Produktinfostøtte - netttilgang til kunnskapsbase - 3 år
Oppdatering med nye utgaver - 3 år

Ovenstående informasjon/spesifikasjoner er veiledende og kan uten varsel bli endret av produsenten. Det tas forbehold om trykkfeil og illustrerende bilder. Enkelte tekster kan være autogenerert eller maskinoversatt, så derfor kan det forekomme tekster som virker misvisende.