Betaling

Proshop kundenservice

• Det kan gå opptil 30 dager før reservasjonen av beløpet frigis fra vår betalingsleverandør. Normalt vil reservasjonen av beløpet frigis mye raskere.

• Ved betaling av din bestilling velger du ”Kreditt/Avtale ”, og firmaet ditt vil bli kredittvurdert. Etter godkjent vurdering, sender vi varene når de er klare og en faktura til betaling.

• Beløpet trekkes først når varen sendes. Du vil samtidig motta en kvittering på kjøpet ditt.

• Fakturabetaling er forbeholdt den enkelte bruker/konto, som kredittavtalen er tilknyttet. Tilgang til kontoen kan fås ved å bruke ”Glemt passord” – klikk her.

• Har du problemer ved betaling med ditt betalingskort, anbefaler vi at du tar kontakt med din kortutsteder eller din bank.

• Det er dessverre ikke mulig å endre ordrens innhold siden beløpet er låst.

• Det er dessverre ikke mulig å betale med kontanter.

Fant du ikke det du lette etter?

Du er alltid velkommen til å kontakte oss for ytterligere spørsmål:

Send e-post til Proshop som privatkundeSend e-post
Ring oss på +47 35060606Ring oss
Send e-post til Proshop som bedriftSend e-post