Kom ikke pakken din helskinnet fram? Det er vi lei oss for å høre. Her finner du en kort veiledning om hvordan du dokumenterer transportskaden.
Vanligvis finner vi en løsning på fraktskade-saker innen få dager. Avhengig av skadeomfanget, er løsningen vanligvis enten en erstatning av produktet, kreditering av kjøpesummen eller en reduksjon i prisen.
Send bildedokumentasjon av skaden
For at vi skal hjelpe deg best mulig, trenger vi fotodokumentasjon av skaden. Spesielt har vi bruk for bilder av:- Hele den ytre emballasjen med synlige skader. Her trenger vi både bilder av: Fraktemballasjen og Produktemballasjen.
- Den indre innpakningen med synlige skader. Her trenger vi både bilder av: Fraktemballasjen og Produktemballasjen.
- Hele produktet med synlig skade.
Send oss bildene i en e-post
Bildedokumentasjonen må være i enten JPEG- eller JPG-format.Vi anbefaler at du oppbevarer alt tilbehør og emballasje i tilfelle du skal sende produktet tilbake til oss.